[21"] Nec MultiSync LCD2170NX paneel

Pagina: 1
Acties:

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-08 11:33
Vandaag liep ik tegen de 21" Nec MultiSync LCD2170NX monitor op, in mijn zoektocht en afwachting van de Samsung 970P.

Afbeeldingslocatie: http://www.necdisplay.com/images/4/0/LCD2170nx_Bk_Lt_200.jpg

De specificaties: (bron)
Brightness
(typical) 300 cd/m2

Native resolution
1600 x 1200 @ 60 Hz

Contrast Ratio
(typical) 1000:1

Dimensions:
Net (with stand):
18.3"(W) x 15.6-20"(H) x 8.7"(D)
466 mm(W) x 397.7-507.7 mm(H) x 220 mm(D)

Net (without stand):
18.3"(W) x 14.3"(H) x 2.8"(D)
466mm(W) x 362 mm(H) x 71 mm(D)

Display Colors:
More than 16 million

Input Signal:
Video: Analog 0.7 Vp-p/75 Ohms

Input:
DVI-D and VGA 15 pin D-sub

Power Consumption:
(typical)
ON: 66W
Power Savings Mode: <2W

Viewing Angle:
(typical) 176 Vert., 176 Horz.
(88U/88D/88L/88R) (CD>10)

Features:
Thin-frame (bezel), No Touch Auto Adjust, NaViSet software, sRGB, AccuColor color control, digital smoothing, digital controls, Plug and Play (VESA DDC 1/2B), VESA DPMS power management, OSM user controls, ISO 13406-2 Class II, vacation switch, height-adjustable stand, 24 hours/7 days Technical Support

Response Time (typical):
Rapid Response (8ms G-to-G)
Ik vond niks op GoT en weinig zinnigs op Google, behalve de pagina van Nec-Mitsubishi zelf en wat losse flodders, maar ik vroeg me af - gezien er weinig paneelfabrikanten zijn - of dat soms een nieuw, snel en groot PVA (bron) paneel is, gezien de 8ms G-to-G en 16ms b-w (bron). Alle andere panelen van dezelfde serie maar kleiner zijn 16ms of 20ms (bron) en ik heb tot nu toe nog geen 21" monitoren gezien met deze specificaties.

Volgens www.pbbuy.nl hebben een aantal winkels hem al opgenomen voor prijzen van 860 tot 915 euro, maar ik heb nog geen voorraden gezien dus iets zegt me dat dit een nieuwe aankomende monitor is.

Weet iemand meer over deze monitor? Kan iemand door de shoplinks op Google wel relevante informatie vinden? En met deze specificaties, waarom heeft nog niemand hier op GoT er iets over gepost?

---

Opnemen in TS:

4:3 schermen:
NEC LCD2170NX
Samsung 214T
(hebben hetzelfde paneel bron)

Breedbeeld:
BenQ FP202W

[ Voor 8% gewijzigd door DaCoTa op 16-09-2005 16:24 ]

Verwijderd

Oeh, wel een sweet scherm als het idd een pva overdrive scherm is...
Maar voor die prijs kun je dan ook bijna een 24" dell scherm krijgen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 22:21:
Oeh, wel een sweet scherm als het idd een pva overdrive scherm is...
Maar voor die prijs kun je dan ook bijna een 24" dell scherm krijgen...
laten we het maar niet over hebben over de kwaliteit verschil tussen Dell en NEC hey... die discussie ga ik echt niet meer aan.
En die Dell 24inch is een widescreen die is net zo hoog als een 21inch alleen breder 8)7 thats it.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07
Het is advies wat hij geeft, daarbij lok jij naar mijn mening zo eerder een discussie uit.

Verwijderd

@ Mauce: en maak dan ook duidelijk wat je bedoelt, dell>NEC of NEC>dell?? :? :?
-----------------------------
Dit lijkt mij echt wel een mooi paneel

ten eerste het voordeel dat je het irl in de shop kan gaan zien, itt tot dell. (!!) (backlight leakage enz...)
Design is ook heel redelijk.

Anderzijds denk ik niet dat dit een nieuw paneel bevat.
  • veronderstelling 1:
    Ik heb alleszinds toch nog geen nieuwtjes gehoord ivm met de productie van nieuwe 1600*1200 panelen, of toch alleszinds niet dat die al zouden gearriveerd/klaar zijn.
  • veronderstelling 2:
    booming business is 1280*1024 en de breedbeeld schermen voor grotere panelen, daar gaan alle investeringen naar toe gaan, dus ik denk dat deze 1600*1200 gewoon het spva paneel is van dell in een nec frame.
  • veronderstelling 3:
    Ook de 20 en 24 inch worden aangeduid als SPVA . Kijk maar naar reviews van de 24"
  • veronderstelling 4:
    Wat je zelf al zegt met de responstijden.... 16 ms bij dell, 16 ms hier, het gaat over dát (arbitraire) getal.

Want ook de 24" spva wordt aangegeven met 8 ms gtg alsook de s-ips. En verder met 16 ms rise and fall. Wat verder ver overrated is voor beide getallen.

bron: zie hier:
    To sum up all this, the panel included a VA with a grey-to-grey response time (with overdrive) of 8 ms. It is Samsungs answer to AU Optronic that the panel tested in the ViewSonic VP191b.
    uit behardware: LCD monitors roundup
  • veronderstelling 5:
    ook de dell schermen worden vaak een contrast ratio van 1000:1 aangegeven, ook op de site.
en verder zijn ze allesbehalve lovend over het paneel ivm met games

Dus ik vermoed dat het hier (spijtig genoeg !!) gewoon hetzelfde paneel als de dell betreft, en daar ben je dan wel 500€ goedkoper uit.
Ik ben net als jij ook nog aan het rondkijken in het hogere segment, want 700€ voor een 19" samsung met overdrive, hoe subliem die ook mag zijn, dat geef ik er echt niet aan, dan geef ik graag wat respons in, en dan liever wat hogere res...

Zo ik hoop dat ik een beetje volledig was en mijn veronderstellingen duidelijk heb gemaakt.
Ik hoop alleszinds dat je me kan tegenspreken, want ik zou het ook graag anders willen.

kijk ook hier voor reviews van het volgens mij gelijkaardige paneel:
Dell UltraSharp 2001FP Preview: Gaming LCDs for the Masses

Toch opmerkelijk dat een tijd geleden 16 ms wel genoeg was om te gamen en nu plots niet meer. Het zal maar afhangen van de tendens denk ik dan. (voor de meeste casual gamers dan). En je kan er ook aan wennen, dus zo een probleem is het niet. Althans bij anand kunnen ze er blijkbaar wel normaal mee gamen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 23:08 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
* Roberto gamed al 3 jaar @ 16ms ofzo.

En mij hoor je echt niet klagen.

Het is gewoon even wennen, maar binnen 1 maand heb je nergens last van.
En nu is ieder scherm in mijn huis een TFT waar ik o.a. 24" widescreen tft's heb...

Nee, geen CRT's meer voor mij :) (grote stinkende warmte bakken)

Verwijderd

want 700€ voor een 19" samsung met overdrive
Ik heb gisteren een 19" overdrive scherm besteld, €375 :)
Het prijsverschil tussen 19 en 20/21" is toch wel erg groot...
Ik zet dan nog liever 2x een 19" naast elkaar ipv 1x zo'n scherm

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 14:06 ]

• DaCoTa
Toch nog even over grote snelle panelen in het algemeen n.a.v. het artikel op de fp over de BenQ FP202W, gaat dezelfde redenering hier ook op? Dell heeft nml. ook een scherm met dezelfde afmetingen, maar is al een tijd uit en is volgens mij niet bepaald snel. Dus... is dit dan het eerste echt snellere >19" paneel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 14:03:
[...]

Ik heb gisteren een 19" overdrive scherm besteld, €375 :)
Ja... Ik volg dat ander topic ook hoor... ;)

Ik had het dus over de samsung 970P. (want die die jij bedoelt is gruwelijk lelijk ;) )

Verwijderd

DaCoTa schreef op donderdag 15 september 2005 @ 21:19:
fp over de BenQ FP202W, Dus... is dit dan het eerste echt snellere >19" paneel?
Yep, dit is hem !!

(voor alle duidelijkheid, dit is nieuw, en dus niet hetzelfde als de dell/apple 1680*1050 panelen.)

Dit moet volgens mij één van de eerste schermen zijn met het paneel waar AUO een tijdje geleden mee demonstreerde als het nieuwe generatie >19" paneel. (ik kan niet bedenken welke andere fabrikant dit zou moeten zijn) En aangezien er, dacht ik, een grote connectie is tussen benq en AUO ...

Dus... Nu is het afwachten op de prijs, want dit zou effectief wel eens een goed overdrive scherm kunnen zijn.

(ik ben benieuwd, ze zijn voorlopig wel alleen met die claim, namelijk een snel scherm op hogere resolutie, anderzijds is benq traditioneel 'good value for good money', dus benieuwd wat de overhand haalt.)

Als je ergens de prijs zou vinden in de komende dagen, laat het dan zeker hier eens weten?

(Toen ik de frontpage aan het lezen was, viel het me meteen op, wat een toeval :) )

edit: verder vind ik het spijtig dat er geen 1600*1200 versie komt, voor standaard pc werk is die extra ruimte boven en onder wel handig, en breedbeeld gebruik je alleen voor films, daarnaast is 4:3 toch net wel even een meer gangbare resolutie. In de hoogte heeft dit scherm gewoon niet meer resolutie dan een standaard 17 of 19" tft. Dus je betaalt heel wat meer voor een 350 tal pixels meer in de breedte. Een hogere verticale resolutie is daarom ook mooi meegenomen. Maar het is niet anders. De markt verkiest breedbeeld... spijtig genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 23:21 ]

• DaCoTa
Om eenb ander topique aan te halen, op ICG staat een Samsung SyncMaster 214T, 21.3":
The Samsung SyncMaster 214T is a 21.3-inch TFT-PVA monitor delivering crisp text and vivid colors. It delivers an ultra-fast response time of 8ms (G to G), 900:1 contrast ratio, pixel pitch of 0.270mm, 1600 x 1200 maximum resolution, a scanning frequency of 30-81 kHz horizontal and 56-75 Hz vertical, and a horizontal/vertical viewing angle of 178°/178°. The SyncMaster 214T features built-in power, MagicColor Pro, MagicTune, MagicBright, MagicRotation with auto pivot technology and has a four-way adjustable stand. The SyncMaster 214T is backed by a three-year parts and labor warranty, including the backlight. Toll-free, 24/7 support is also available for the life of the display.
Dus naast Benq ook Samsung die snellere technieken gaan gebruiken voor grotere panelen. Misschien is het een idee om dit topic te veranderen in een algemeen snelle 20" en grotere TFT schermen topic ofzoiets.

Verwijderd

Lijkt me inderdaad een goed idee om hier de snellere >19" panelen te groeperen. Want tot nu toe moeten die het nog steeds zien te redden met panelen van 2-3 jaar oud (zoals bij dell) Daar lijkt nu eindelijk verandering in te komen met de benq en de samsung 214.

Ben alleen nieuwsgierig naar de prijzen. Als je ziet dat ze al 700 euro zullen vragen voor de 970p, dan weet je dat de 214 zeker niet goedkoop gaat worden :(

• DaCoTa
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:10:
Lijkt me inderdaad een goed idee om hier de snellere >19" panelen te groeperen. Want tot nu toe moeten die het nog steeds zien te redden met panelen van 2-3 jaar oud (zoals bij dell) Daar lijkt nu eindelijk verandering in te komen met de benq en de samsung 214.
Ik ga vanavond ofzo wel wat freubelen om een redelijke topicstart te krijgen, dan geef ik ook wel een gil naar een modje voor een titlechange.

Ik merk aan mezelf dat dit segment me toch meer trekt dan de 17" (goede prijs/kwaliteit, maar te lage resolutie) of 19" (hoge meerprijs voor zelfde resolutie) monitoren. Ik wil gewoon meer dan 1280x1024 en helaas kom je dan automatisch in het duurdere 20" of groter segment
Ben alleen nieuwsgierig naar de prijzen. Als je ziet dat ze al 700 euro zullen vragen voor de 970p, dan weet je dat de 214 zeker niet goedkoop gaat worden :(
Om eenzelfde resolutie te draaien zou je ook naar 2x17" gaan, dan zit je al redelijk in hetzelfde segment. En de 970p is zeker een slag duurder vanwege de zeer imposante poot die eronder hangt.

Verwijderd

DaCoTa schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:32:
[...]
Ik ga vanavond ofzo wel wat freubelen om een redelijke topicstart te krijgen, dan geef ik ook wel een gil naar een modje voor een titlechange.
Goed idee! Dit segment is inderdaad fel gegeerd omwille van oa de resolutie.

Nu ook snellere schermen binnen het bereik van 20+ komen kan dit wel eens heel populair worden.

Ik zou me dan ook beperken tot de schermen die hier al aan bod geweest zijn, want dit zijn (voorlopig, hopelijk snel meer ) de nieuwere en snelle 20+ schermen. Dus een topic voor snelle 20+ schermen
(van de dell en consoorten is nu al genoeg bekend, idem voor schermen met dezelfde panelen, en dat is zowat alle andere 20+ schermen van het moment, bij viewsonic, apple, acer, philips noem maar op. Dus deze hoeven hier niet opnieuw in opgenomen te worden.)

Dus de
Benq FP202W
Samsung 214T
Nec LCD2170NX

Want blijkbaar is de NEC toch vrij recent, zie datum van artikel op prad, en heeft het toch een iets beter scherm dan bvb de gelijkaardige dell. Mijn excuses dus. Het kan dat dit toch een beter presterend scherm is.

Verder zijn ze alle drie van design zeker in orde, geen 19" extravaganza ;) of speciale looks omwille van exclusief te willen doen, of simpelweg cheap zoals de belinea. Nee, hier betreft het neutraal en stijlvol design zonder extreem te willen doen. +1 voor NEC, benq en samsung :)

Nog één ding, zoals ik reeds zei vind ik 1680*1050 nogal dubieus. De hoogte van het scherm is gelijk aan een 17" of 19" (qua resolutie dan) Je krijgt er alleen wat pixels bij opzij. Dus een beetje gemengde gevoelens. Dit is meer een 19"+ (qua functionaliteit en resolutie) dan een echte 1600*1200 20".
*Want dit zijn toch meer pixels. Meer oppervlakte. (zeker verticaal, voor teksten, internet, office, cad, belangrijk)
*1680*1050 past daar gewoon in ;)
*Je kan nog steeds breedbeeld werken als je wil, alleen met zwarte banden (films) dus ik zie die behoefte naar breedbeeld niet echt. Want zij hangen effectief vast aan die breedbeeld resolutie terwijl de 1600*1200 gewoon meer aankan. (en het is een gangbare normale 4:3 resolutie)

Nu nog wachten op de prijzen in europa van die dingen.

Als je samsung 214T ingeeft in google zijn de eerste prijzen die je ziet <800dollar. Dus als je dezelfde lijn doortrekt als de 970P moet dit minder zijn dan <800€ . En dan wordt het zeker interessant. Ik wacht al effe met de aankoop van een goede tft, die paar maand extra zal het ook wel niet maken, en dan ken ik meteen fatsoenlijk materiaal aanschaffen

• DaCoTa
Over breedbeeld: ik trek de ts wel in 2 delen, 4:3 schermen en breedbeeld schermen, wellicht nog een kleine sectie over andere grote tft's met verwijzingen naar de andere topiques.

De info over de samsung en nec komen langzaam los, o.a. het feit dat ze hetzelfde paneel gebruiken. Wat natuurlijk erg logisch is, maar dan word wel de keuze tussen die twee een stuk eenvoudiger, mits het paneel voldoet aan de verwachtingen.

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 20:35
De specs van die nieuwe ( overdrive *VA ) monitoren zien er inderdaad wel goed uit :)
Maar volgens Behardware zijn ze niet altijd zo snel als de specs je willen laten geloven ( Eizo S2110W, Dell 2405FPW ), dus ik hoop wel dat we pas gaan rondschreeuwen dat ze snel zijn als dat ook echt uit reviews blijkt, en daarvoor nog niet...
Het lijkt me namelijk niet zo leuk als er mensen zijn die dan eerst een berg geld neerleggen voor zo'n monitor, en er dan achter komen dat een 3x zo goedkope 17"tn monitor het nog veel beter doet...

[ Voor 2% gewijzigd door n-i-x op 16-09-2005 21:59 . Reden: UBB-typo... ]

• DaCoTa
De topicstart is klaar, ik wacht nu op een modje die mijn TR bekijkt en er iets over roept :)

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:06

Thy King

Ruler Of Thy World

Is er al iets meer bekend van de syncmaster 214t van samsung? ik heb me al een hele avond rot zitten zoeken op google, yahoo, etc. Ik probeer (het liefst) een (aantal) review(s) te vinden. Als mensen zelf de 214t hebben, en hun persoonlijke ervaringen objectief willen delen, dan zou ik dat heel erg op prijs stellen.

Dit is de situatie: ik zit nu naar een ongeveer 7 jaar oude crt te kijken (17 inch, van een kwaliteit waar de gangbare crt's nog aan kunnen kloppen), maar die begint heel langzaam zijn zwanenzang te zingen. Daarnaast verbruikt ie 135W standaard, en is de stroomrekening ongeveer ter hoogte van de Everest...

Ik wil m dus (met de tijd....) vervangen voor een zuiniger broertje. Dit kan zowel een crt als een tft zijn, en ik heb nog geen keus gemaakt. Ik weet de voor en nadelen van de een en de ander, maar ik wil eigenlijk ook meteen een groter scherm hebben dan wat ik nu al heb. Ik ben dus een onderzoek begonnen naar verschillende widescreen 20+ inch tft's van goede kwaliteit (high end dus), met een richt-prijskaartje van onder de 1000 (bij voorkeur rond de 700 a 800). Ik heb in totaal nu 4 schermen kunnen vinden die mijn redelijk hoge eisen kunnen bijhouden (goede kleurechtheid, snel, potentieel gamescherm, etc.), al hoeft het geen absoluut kick-ass-top-of-the-line te zijn. Ik doe dus onderzoek naar een goede prijs/kwaliteit verhouding. De schermen die ik momenteel op het oog heb zijn:
  • Dell 2005FPW 20 inch, 16 ms
  • Dell 2405FPW 24 inch, 16 ms
  • Samsung syncmaster 204T, 20 inch, 16 ms
  • Samsung syncmaster 214T, 21.3 inch, 16 ms
Allen dus erg goede schermpjes, maar ik kan van de laatste dus nagenoeg niks vinden, zelfs niet hier. Zou iemand mij blij kunnen maken met extra info/sites/reviews??????

enorm bedankt

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

• n-i-x
Thy King schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:28:
Is er al iets meer bekend van de syncmaster 214t van samsung? ik heb me al een hele avond rot zitten zoeken op google, yahoo, etc. Ik probeer (het liefst) een (aantal) review(s) te vinden. Als mensen zelf de 214t hebben, en hun persoonlijke ervaringen objectief willen delen, dan zou ik dat heel erg op prijs stellen....
Dit topic heeft inmiddels een vervolg, waarin je twee userreviews van de 214T kan vinden.

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Thy King schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:28:
Is er al iets meer bekend van de syncmaster 214t van samsung? ik heb me al een hele avond rot zitten zoeken op google, yahoo, etc. Ik probeer (het liefst) een (aantal) review(s) te vinden. Als mensen zelf de 214t hebben, en hun persoonlijke ervaringen objectief willen delen, dan zou ik dat heel erg op prijs stellen.
................
  • Dell 2005FPW 20 inch, 16 ms
  • Dell 2405FPW 24 inch, 16 ms
  • Samsung syncmaster 204T, 20 inch, 16 ms
  • Samsung syncmaster 214T, 21.3 inch, 16 ms
Allen dus erg goede schermpjes, maar ik kan van de laatste dus nagenoeg niks vinden, zelfs niet hier. Zou iemand mij blij kunnen maken met extra info/sites/reviews??????

enorm bedankt
Ik heb gisteren bij 4launch de 204T besteld, nadat ik hetzelfde "probleem" had als jij: bijna geen goede info te vinden over de 204 en de 214. Ik weet wel dat de 214T bij de MM in Eindhoven staat, maar typisch MM, ze kunnen geen demo geven. Prutsers. Daar kost hij maar liefst 899,- !!!!
Ik vond hem wel erg groot, vandaar dat ik blind de 204 heb gekocht. Hopelijk krijg ik hem ergens volgende week, als ik er aan denk post ik hier even mijn eerste ervaringen (ben niet zo vreselijk aktief op dit forum). Anders moet je maar even een berichtje naar me sturen. Er staan wel wat franse links van de 204T in de thread "20" en groter" maar echt informatief is het niet. Over het algemeen lees ik erg positieve dingen over de 204T (1600x1200 PVA, pivot, DVI) dus echt een miskoop kan het niet zijn. De 214 wint met contrast en is iets groter, vond ik de ruim 200,- extra niet waard.De Dell is het voor mij niet geworden omdat ik breedbeeld nix vind. Ik gebruik hem voor internet/office zaken dus dan is een grote ouderwetse bak veel fijner. Voor films heb ik een homecinema, en games speel ik niet.

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

XiN schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:44:
[...]

Dit topic heeft inmiddels een vervolg, waarin je twee userreviews van de 214T kan vinden.
Daar had ik ook al in gegraven, maar er is echt nagenoeg niks van op internet te vinden. Ik zal anders daar ook nog een verzoekje plaatsen of mensen nog extra informatie hebben kunnen vinden. (misschien dat het niet al te slim was een oud topic op te graven.. :D)

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

THEVGE schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 09:27:
[...]

Ik heb gisteren bij 4launch de 204T besteld, nadat ik hetzelfde "probleem" had als jij: bijna geen goede info te vinden over de 204 en de 214. Ik weet wel dat de 214T bij de MM in Eindhoven staat, maar typisch MM, ze kunnen geen demo geven. Prutsers. Daar kost hij maar liefst 899,- !!!!
Dat is zowiezo te duur dus.. Vooral omdat ie voor +/- 750 staat in de pricwatch... Maar helaas woon ik daar niet in de buurt, en is het ritje heen en weer de halve dag met de trein...
Ik vond hem wel erg groot, vandaar dat ik blind de 204 heb gekocht. Hopelijk krijg ik hem ergens volgende week, als ik er aan denk post ik hier even mijn eerste ervaringen (ben niet zo vreselijk aktief op dit forum). Anders moet je maar even een berichtje naar me sturen. Er staan wel wat franse links van de 204T in de thread "20" en groter" maar echt informatief is het niet.
alvast bedankt! Misschien kan je eigenlijk een product review op tweakers.net zetten. Hebben meer mensen meteen plezier van die met hetzelfde probleem zitten! :D Maar alle info helpt! Van de 204 heb ik iid ook de reviews gelezen op het andere 20" forum, maar daar kwam ook niet veel helpzaams uit. Misschien kan tweakers crew een review van de 204 en 214 regelen.. :D
Over het algemeen lees ik erg positieve dingen over de 204T (1600x1200 PVA, pivot, DVI) dus echt een miskoop kan het niet zijn. De 214 wint met contrast en is iets groter, vond ik de ruim 200,- extra niet waard.De Dell is het voor mij niet geworden omdat ik breedbeeld nix vind. Ik gebruik hem voor internet/office zaken dus dan is een grote ouderwetse bak veel fijner. Voor films heb ik een homecinema, en games speel ik niet.
Allebij zijn het goede beeldschermen, daarom heb ik ze allebij ook op mijn lijstje staan. Maar over die dells zijn genoeg te vinden. Ik speel zelf wel spelletjes, en de kleur echtheid, en het contrast gaan echt meetellen. Momenteel heeft de dell een streepje voor, maar de prijs tegen.. Deze schermen (204; 214) zien er uit als 'more bang for the buck'.

ik wacht met spanning af op jouw ervaringen :D

• n-i-x
Hier en hier posten mensen met een 214T, en de eerste van de twee heeft een emailadres in zijn profiel staan waardoor je eventueel nog een vraagje aan hem zou kunnen stellen.
Verder hoop ik dat jullie voortaan in [rml][ 20" en groter] Snelle TFT schermen[/rml] posten, want dat topic is er speciaal voor bedoelt.
Dt topic ging oorspronkelijk over een Nec monitor, dus eigenlijk is het oftopic zodra we het hier over andere monitoren gaan hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door n-i-x op 17-12-2005 14:43 . Reden: Een 0 lijkt ook zo erg op een 1... ]

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

will do :D thanks!!!

* gij die u dankbaar zijn groeten u * :D

Pagina: 1