Toon posts:

Samsung DVD-brander herkent geen blanko schijfjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige dagen wil mijn Samsung Double Layer DVD-RW (type TS-H552B) helemaal geen schijfjes meer branden. Als ik een blanko CD/W of CD/RW (BenQ 52 speed) plaats, blijft het lampje maar knipperen en verschijnt uiteindelijk de melding dat er geen schijfje is geplaatst.
Andere merken CD/W of CD/RW (AOpen, Philips, LiteOn, Vision) geven allemaal hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos ?
Systeem draait onder XP/SP2, MSI KT7Pro met AMD Athlon 2400+ en 1GB RAM.

• Unknown-ro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-02 21:11
sorry voor het schopje, maar ik heb met precies dezelfde brander sinds enkele dagen hetzelfde
probleem. Brander deed het altijd perfect maar van de een op de andere dag leest hij geen blanco schijfjes meer.

Audio cd's of spellen leest hij wel gewoon :? ik heb ondertussen al mijn brander opnieuw geinstaleerd en ook mijn brandprogramma, maar dit heeft niet mogen baten.

Ik hoop echt dat er iemand is met een oplossing want ik weet niet meer wat ik moet doen.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-03 20:50

GVR

de firmware al geupgraded/opnieuw geinstalleerd?

• Unknown-ro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-02 21:11
Net mijn firmware geupdate naar de nieuwste versie maar ook dit heeft niet mogen baten helaas :'(

• SiNNeR-Ism
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-01 17:01

SiNNeR-Ism

DMFD

mijn ervaring met Samsung branders (weliswaar CDR) is niet echt positief, heb 2 van die dingen gehad en bij beide kreeg ik hetzelfde probleem. Nieuwe firmware mocht destijds ook niet baten. Mijn advies is een nieuwe halen die niet van het merk Samsung is want in mijn opinie zijn het kl*tedingen.

Disproportionately disappointed in the human beings