Toon posts:

Klachten World of Warcraft - WOW - Blizzard

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Begin Blizzard een beetje zat te worden en heb contact met ze opgenomen, stelletje yuppen zijn het daar.

Ben je WOW de laatste tijd zat met hun problemen post hier ff een bericht eenmalig, indien het je niks doet post ook niet.

Deze lijst met klachten krijgt blizzard om in te zien dat ze zo klanten gaan verliezen.

Dank

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

Ik heb verder weinig klachten over wow....

maar....

dat ze FFS!!!! 's een keer alle bugs verwijderen, en 's een keer iets gaan doen aan die latency van 8000, inplaats van steeds nieuwe crappy en buggy content toe te voegen die nog meer latency veroorzaakt !

of misschien een extra login server plaatsen ???

[ Voor 12% gewijzigd door BitByter op 14-09-2005 21:25 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Denk niet dat dit forum hier voor bedoelt is... misschien kun je beter er een websiteje over maken, en dat iedereen daar een bericht achter laat ofzo? desnoods een linkje in je sig.

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

hoe zeer ik het er ook mee eens ben, dit is niet de juiste plek :S

-niks-

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:42:
Denk niet dat dit forum hier voor bedoelt is... misschien kun je beter er een websiteje over maken, en dat iedereen daar een bericht achter laat ofzo? desnoods een linkje in je sig.
Dat lijkt me ook een beter idee (als je vervolgens die site niet hier gaat spammen).

Een ellelang klaagtopic heeft namelijk gewoon geen zin. Behalve dat het dan meer een opsomtopic lijkt dan een discussietopic, is het ook nog eens te flame-gevoelig.

Dit topic is gesloten.