-
Verwijderd
waar lul je over man
ja mijn fietspomp maakt herrie , maar alleen als ik hem gebruik als ie in de schuur staat dan is ie best wel stil
oeps 
mmmmmm een waterpomp voor watercoeling
mmmmmm een waterpomp voor watercoeling
-
Verwijderd
hehe we snapten het wel hoor , alleen volgende keer iets duidelijker wezen 
kan je verder niet helpen aangezien ik (nog:?) niet aan waterkoeling doe
kan je verder niet helpen aangezien ik (nog:?) niet aan waterkoeling doe
Verwijderd
frans merk, aquarium pomp, welk merk weet ik zo ff niet, hij's namelijk in gebruik nu
maar hij's wel stil! wat je vooral tegen het lawaai kan doen is de pomp+bak op een zachte ondergrond zetten, scheelt enorm, heb je namelijk dat zachte gebrom niet meer.
ik kijk morgen wel ff wat het merk is, ben nu namelijk aan het downloaden..
laterzzz
maar hij's wel stil! wat je vooral tegen het lawaai kan doen is de pomp+bak op een zachte ondergrond zetten, scheelt enorm, heb je namelijk dat zachte gebrom niet meer.
ik kijk morgen wel ff wat het merk is, ben nu namelijk aan het downloaden..
laterzzz
Gebruikt:
Sicce Micra: nauwelijks geluid
Sicce Nova: nauwelijks geluid
Sicce Idra: enigzins gezoem, wordt ruim overstemd door voedingsfanof lawaai van buiten (hoor het alleen 's-avonds)
Hozelock pompje (kleintje). Veel herrie, ook na diverse controles op beschadigingen etc. Na 1 maand zodanig kapot dat er elastiek aan te pas moest komen, na 3 maanden kapot.
En de pompen die ze hier op mijn werk gebruiken om het terrein droog te houden , maken lawaai ja. (we liggen slechts 10cm boven het grondwater, geeft met regen wel eens problemen)
Sicce Micra: nauwelijks geluid
Sicce Nova: nauwelijks geluid
Sicce Idra: enigzins gezoem, wordt ruim overstemd door voedingsfanof lawaai van buiten (hoor het alleen 's-avonds)
Hozelock pompje (kleintje). Veel herrie, ook na diverse controles op beschadigingen etc. Na 1 maand zodanig kapot dat er elastiek aan te pas moest komen, na 3 maanden kapot.
En de pompen die ze hier op mijn werk gebruiken om het terrein droog te houden , maken lawaai ja. (we liggen slechts 10cm boven het grondwater, geeft met regen wel eens problemen)
Verwijderd
Ik gebruik de Sicce Nova. Goedkoop ding, degelijk, en verrekte stil (hij hangt in de waterbak, en je moet je best doen om 'm te horen).
12V inline pompjes voor de watervoorziening op boten e.d. zijn wel herriemakers.
12V inline pompjes voor de watervoorziening op boten e.d. zijn wel herriemakers.
ik gebruik standaard gardena pompje 240 l/h en die hoor je echt niet boven voedingfan.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ga naar de dieren winkel en haal daar gewoon een Eheim pomp want dat zijn de allerstilste pompen die er zijn
Een VTECH 500 SP, gekocht bij Nedcool. Hij maakt een brommend geluid
, maar ik hoor hem toch niet door al die fans die ik heb.
ik ben wel eens benieuwd hoe zon waterkoeling eruit gaat zien na de inbouw
heeft niemand hier pics van???
heeft niemand hier pics van???
ik heb hier zelf een sicca micra, en inderdaad, die hoor je eigenlijk niet.
Ik heb ook nog een eheim pomp staan maar die doet gewoon wat ie moet doen (water schoonmaken van m'n aquarium) en ik moet zeggen dat die toch wel ietsje meer geluid maakt..al is het niet echt veel. Beiden trouwens erg goed te doen hoor, vele malen minder dan een fannetje ofzo
Ik heb ook nog een eheim pomp staan maar die doet gewoon wat ie moet doen (water schoonmaken van m'n aquarium) en ik moet zeggen dat die toch wel ietsje meer geluid maakt..al is het niet echt veel. Beiden trouwens erg goed te doen hoor, vele malen minder dan een fannetje ofzo
Verwijderd
ok, de mijne is een Rena Filstar, ken ik verder ook neit, maar 3 jar garantie op continue draaien, en hij stil. nooit problemen mee gehad, en hij heeft zijn uurtjes wel gemaakt!
Pagina: 1