Toon posts:

Opslaan/open venster met favorieten

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dingen opsla van bijvoorbeeld photoshop dan moet ik altijd mijn hele hardeschijf bijlangs door wat mappen heen en dan ja hehe ik heb de map gevonden. De standaard map voor mijn ontwerpen.

Waar ik naar opzoek ben is een proggie dat een soort favorieten of snelknoppen in dit oplsaan/openen venster zodat je sneller bij verschillende mappen kunt komen.

Bestaat zoiets?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer aub nogmaals om je probleem te omschrijven, want van je startpost begrijp ik niets ... :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je hebt neem ik aan links de balk met bekende Windows favorieten (Buroblad, MijnDocumenten, ... )(vergeten hoe dat balkje heet ;))

Daar kun je zelf items aan toevoegen enzo, naar ik meen met TweakUI (XP)

[ Voor 12% gewijzigd door roelio op 14-09-2005 20:49 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

hij wil: als je start-> opslaan of openen klikt dat je -> je gewone venster krijgt met links een aantal snelkopelingen naar een aantal zelf in te stellen mappen. zodat ie de map kan vinden met 1 klik. en dit wil ie aan de hand van een programma

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 20:50:
hij wil: als je start-> opslaan of openen klikt dat je -> je gewone venster krijgt met links een aantal snelkopelingen naar een aantal zelf in te stellen mappen. zodat ie de map kan vinden met 1 klik. en dit wil ie aan de hand van een programma
Toch iemand die me begrijpt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geartjan,

Zoals je echt al heel vaak verteld is - toon eens wat eigen inzet? Vertel eens - wat heb je al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? Om hem op te lossen?

Vertel ook nog even welke Windows versie het hier over gaat zoals je in de Windows Operating Systems Policy had kunnen lezen? :)

[ Voor 26% gewijzigd door elevator op 15-09-2005 00:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:27:
Geartjan,

Zoals je echt al heel vaak verteld is - toon eens wat eigen inzet? Vertel eens - wat heb je al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? Om hem op te lossen?

Vertel ook nog even welke Windows versie het hier over gaat zoals je in de Windows Operating Systems Policy had kunnen lezen? :)
Dacht je nou echt dat ik zelf niet heb gezocht?

laat maar zitten, te veel hulp gevraagd is al te veel gezegt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je wilt dus bij een "opslaan" dialoog je eigen links aan de linkerkant hebben?

Dat kan!

Ben alleen de naam ff kwijt, t is iets van Microsoft en t zit in de PowerToys...

denk..rommel... TweakUI!

edit:

Zucht, dit is in de 3e post al genoemd...

[ Voor 16% gewijzigd door CodeCaster op 15-09-2005 10:46 . Reden: lezen is moeilijk ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:40:
Dacht je nou echt dat ik zelf niet heb gezocht?
Het is je al vaak genoeg verteld - we willen graag in je topicstart zien waarop je dan al gezocht hebt. Ik heb je hiermee nog een kans gegeven die informatie te geven, maar dat is al weer veel te veel gevraagd.
laat maar zitten, te veel hulp gevraagd is al te veel gezegt.
Inderdaad - dat jij je eens de talloze pogingen van ons zou aangrijpen om te lezen wat wij nou van je willen is ook al veel te veel gevraagd zeker.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.