Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik zoek een nieuwe mobiele telefoon en ik hoopte dat jullie me konden helpen met zoeken :)
ik zoek er 1 die heeft:
-mp3 speler
-camera die grotere foto's maakt dan 640x480
-en niet te weinig geheugen (niet minder dan 30mb)
-mag niet duurder zijn als 200euro.
-moet prepaid zijn

de enige telefoon die ik kan vinden is de sony ericsson k700i van orange daarom wou ik weten of jullie mischien nog andere opties weten.
alvast bedankt :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De K700is camera heeft ook een resultie van 640x480. Wat deze doet is het vergroten van de foto door middel van de telefoon zijn software (interpolated). Zo lijkt de foto's dus groter maar is de kwaliteit wel minder.

Daarnaast heeft hij wel een MP3 speler maar moet je niet vergeten dat je er geen memory card in hebt. Zo kan je er dus weinig MP3s op zetten (geheugen is 41MB).

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom wou ik graag weten of er nog andere alternatieven zijn ;)

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

2e hands??? B)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Korakal

Up up up!

daniel91, het is niet de bedoeling dat je je vraag in meerdere subfora tegelijk gaat stellen (crossposten), één plek is genoeg. Daarbij hoort je topic dat je in Gadget Talk hebt gepost daar gewoon niet thuis.

In dat topic is al wel een nuttige reply geweest:
Die had je zelf ook prima kunnen vinden. Je stelt gewoon een paar eisen, dus dan kun je heel simpel gaan afstrepen. Van dit soort vragen wordt verwacht dat je ze zelf kunt oplossen, en niet op GoT gaat voorleggen aan de rest.

Lees ajb Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens even door :Y)

Dit topic is gesloten.