Hallo allemaal , ik heb me maar geregistreerd want ik heb geen idee wat er met mn pc aan de hand is
en verwijs me aub niet naar de search want ik heb niks kunnen vinden wat erop lijkt.
Zomaars ineens, na tijden probleemloos draaien :
1. Ik zet mn pc aan en nog geen 2 seconden later valt hij uit!
2. Een powerledje blijft langzaam knipperen (3 sec. aan, 3 sec. uit)
3. Ik druk weer op de powerknop maar hij reageert niet meer
4. Ik trek de plug eruit en wacht tot het powerledje niet meer knippert (want dat blijft hij nog ff doen)
5. Ik duw de plug er weer in en druk op de powerbutton
6. Ga verder bij stap 1
Maarrrrrrr...
als ik de (4 dradige) voeding van de HDD eruit haal start hij wel op !! Maar het lijkt me sterk dat hij gecrashed is want hij is nog maar een paar maanden oud en hij heeft nog nooit 1 raar geluid gemaakt... geen getik, geen gekraak, gespin enz.... Wie kan me helpen ??? die schijf is mn leven en ik heb met mn domme kop geen backup van alles
alvast bedankt !
Daan
Zomaars ineens, na tijden probleemloos draaien :
1. Ik zet mn pc aan en nog geen 2 seconden later valt hij uit!
2. Een powerledje blijft langzaam knipperen (3 sec. aan, 3 sec. uit)
3. Ik druk weer op de powerknop maar hij reageert niet meer
4. Ik trek de plug eruit en wacht tot het powerledje niet meer knippert (want dat blijft hij nog ff doen)
5. Ik duw de plug er weer in en druk op de powerbutton
6. Ga verder bij stap 1
Maarrrrrrr...
als ik de (4 dradige) voeding van de HDD eruit haal start hij wel op !! Maar het lijkt me sterk dat hij gecrashed is want hij is nog maar een paar maanden oud en hij heeft nog nooit 1 raar geluid gemaakt... geen getik, geen gekraak, gespin enz.... Wie kan me helpen ??? die schijf is mn leven en ik heb met mn domme kop geen backup van alles
Daan