ik wil even melden dat ik hetzelfde probleem heb met mijn 1692wlmi en zelfs nu voor de 2de keer *zucht, de eerst keer was vorig jaar rond november, 2 maanden nadat ik hem kocht, ik heb hem via UPS dan binnen gedaan en maar een 2 maandjes later had ik hem al terug sè, tijdens die periode natuurlijk talloze telefoontjes gepleegd waaruit zogezegd bleek dat de schermen niet in stock waren.
Nu, een kameraad van mij heeft op hetzelfde moment als ik 100% dezelfde laptop gekocht, maar had pas ietsje later als mij net hetzelfde probleem, hij stuurt ze op, en hopla, een week later heeft hij hem al terug, nog 2 weken vóór dat ik hem terug had, ik natuurlijk gebeld naar acer hoe zoiets kan, en dan zegge ze doodleuk dat het een ander model was (NIET DUS, WAS DEZELFDE LAPTOP) ..
Nu zijn we weer een aantal maanden verder, en gisteren krijg ik dus net hetzelfde probleem, een balk van zo een 8 centimeter met flikkerende strepen rechts op mijn scherm.
Ik zit nu met het probleem dat ik de laptop nu nog nodig heb voor school, en aangezien acer geen vervang laptops geeft ga ik dus nog een aantal maanden moeten wachten, want ik kan absoluut geen 2 maanden zonder laptop vallen nu.
Ik wil ook eventjes zeggen dat er dus vrij veel gevallen op internet te vinden zijn over dit probleem met deze laptop, duidelijk dus een soort productie fout ofzo, wat ik mij dus ook afvraag, wat als ik nu hetzelfde probleem weer krijg een aantal maanden na de reparatie wanneer mijn garantie verloopt?
anyway, geen acer voor mij meer, nooit, ik heb er genoeg miserie mee gehad en ik ken teveel mensen in mijn directe omgeving die ook serieuze problemen hebbe ervaren met hun acers..