Ik zit hier met een probleem, mijn roaming user profiles worden niet naar de server gekopieerd als ik afmeld. Ik heb op de server de account staan ''test'' met als profielpad //bkmserver/profiles/test, dan log ik in als ''test'' op het domein(vanaf het workstation) en dan wordt vervolgens een tijdelijke account geladen, en niet gesaved. Nu is mijn vraag hoe kan ik voorkomen dat hij steeds een tijdelijk profiel laad en deze niet kopieerd naar de server? En hoe ik dus wel een laadbaar profiel in de map van de user krijg.
die map profiles is wel goed gedeeld? en staan die \\ er ook voor in het profielpad van de user?
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Verwijderd
1) De unc moet wel \\servername\sharenaam zij hè
2) Zijn de NTFS permissies wel juist op de share? Let ook op de share permissies op de share.
je kun ook in het profiel pad zetten:
\\servername\profiles\%username%
2) Zijn de NTFS permissies wel juist op de share? Let ook op de share permissies op de share.
je kun ook in het profiel pad zetten:
\\servername\profiles\%username%
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 19:58 ]
Naast bovenstaande punten - kijk eventjes in je eventlog van je client - daar staat vaak een hint in waarom je profiel niet goed geladen / gesaved kan worden