Make everyday a good day!
Het zou eventueel kunnen als uitbreiding op Vraag & Aanbod, maar andere vernieuwingen hebben momenteel een hogere prioriteit.
Kun je al een tipje van de sluier lichten over vernieuwingen?
Make everyday a good day!
Waarom zou je dit willen? Er zijn al tig veiling-sites.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Damn i am good ;)>:):P.. Was een pure gok.. Het eerste woord dat in me opkwamOp dinsdag 16 januari 2001 15:46 schreef Mark Timmer het volgende:
Hmm, dat was blijkbaar een iets te goede hint.
Heb alleen nog niet zoveel idee wat ik me erbij voor moet stellen maar ok
Ik kon de verleiding niet weerstaan om toch hier even te gaan kijken maar dan krijg ik alleen nog maar een zwaar vernaggelde pagina
...
Oh en Femme heeft er al ooit eens iets over gezegt... Klonk zwaar goed
Oh en Femme heeft er al ooit eens iets over gezegt... Klonk zwaar goed
Verwijderd
Waarschijnlijk is die pagina over een tijdje niet meer vernaggeld
.
En ik zeg lekker niet hoe je al wel iets te zien kunt krijgen
.
En ik zeg lekker niet hoe je al wel iets te zien kunt krijgen
Zo moeilijk is dat niet
. Beetje creatief surfen..
Zo staat er over de Hercules 3D Prophet II MX:
.
Zeg maar wel even bij welk ProduktID meer staat dan alleen een samenvatting uit de pricewatch!!"De laagste prijs van de Hercules 3D Prophet II MX (Retail) in de pricewatch is FL 339,- bij Jorg automatisering. Deze prijs is een daling van 3 gulden (-0.88%) ten opzichte van de prijs van gisteren."
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ah! De Abit KT7.. 
Dit rulez hevig!! Vooral die Specificaties zijn handig!
*grin*
BTW: Nog wel even de procenten afronden op 2 cijfers achter de komma (number_format() ):
Dit rulez hevig!! Vooral die Specificaties zijn handig!
*grin*
BTW: Nog wel even de procenten afronden op 2 cijfers achter de komma (number_format() ):
De laagste prijs van de Asus A7V in de pricewatch is FL 419,- bij CIVshop. Deze prijs is een stijging van 1 gulden (0.23999999999999%) ten opzichte van de prijs van gisteren.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
D_Kasemier: rustig! Het is nog in ontwikkeling. We hebben alleen ff een sneak preview. We mogen ff om het hoekje kijken.
.
Pagina: 1