Radeon 9700 pro fan

Pagina: 1
Acties:

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Mijn GPU fan heeft het begeven, althans hij draait niet meer zo soepel en maakt daardoor een irritant lawaai. Weet iemand wat ik ter vervanging zou kunnen gebruiken op mijn radeon 9700 pro. Bij voorkeur iets wat niet al te veel lawaai maakt.

Verwijderd

kopjethee schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:47:
Mijn GPU fan heeft het begeven, althans hij draait niet meer zo soepel en maakt daardoor een irritant lawaai. Weet iemand wat ik ter vervanging zou kunnen gebruiken op mijn radeon 9700 pro. Bij voorkeur iets wat niet al te veel lawaai maakt.
Van de dag dat mijn x800xt pe arriveerde stak daar een zalman vf 700 cu op. Die koelt 1 al een pak beter en 2 is enorm stil.

Je kan deze op 5Volt laten lopen en dan draaid hij trager en hoor je hem niet en op 12 volt draaid hij dus sneller en moet je hem iets meer horen maar zelf dan nog is het oer stil.

Ik kocht de mijne nu ruim ene jaar geleden aan 30 euro (Belgie) en hier in Nederland moet dta dus al een pak minder zijn ;). Ik heb even gekeken en die past op alle 9700 pro kaarten.

info: http://www.zalman.co.kr/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 16:54 ]

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Zalman VF700AlCu. Dit had je makkelijk kunnen vinden m.b.v. de search.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55
Anders kun je ook een Artic Silencer 2 pakken. ( weet niet zeker of je de 2 of de 3 moet hebben kun je ff na zoeken met google ) maar deze gooit de warme lucht meteen de kast uit.

Zelf heb ik de VF700 CU coolt iets beter maar een 9700 pro word een stuk minder warm dan een X850 XT PE war ik em op gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door Astennu op 15-09-2005 02:07 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-02 14:19
Of een druppeltje naaimachine olie :Y). Ben je wat goedkoper uit.

tvw

Verwijderd

mja dan heeftie nog steeds een cooler die onder de maat presteerd :P

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
En over korte tijd weer herrie gaat maken :)

Instagram / YouTube

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 03:35

Nox

Noxiuz

Astennu schreef op donderdag 15 september 2005 @ 02:07:
Anders kun je ook een Artic Silencer 2 pakken. ( weet niet zeker of je de 2 of de 3 moet hebben kun je ff na zoeken met google ) maar deze gooit de warme lucht meteen de kast uit.

Zelf heb ik de VF700 CU coolt iets beter maar een 9700 pro word een stuk minder warm dan een X850 XT PE war ik em op gebruik.
Die silencers hebben voor mij de volgende nadelen:

Groot,
Geen kabeltje voor 5 en 12v,
koelt volgens mij minder goed.
lastig schoonmaken met stof e.d.

voordelen zijn wel dat hij stil is en de lucht naar buiten afvoert.

bron: http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=819144

EDIT:
anton121 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:54:
Zalman VF700AlCu. Dit had je makkelijk kunnen vinden m.b.v. de search.
neem dan voor die ene euro (bij mijn aanschaf, 1 euro minder) de koperen versie, CU. koelt beter maar is wel een beetje zwaarder.

[ Voor 19% gewijzigd door Nox op 15-09-2005 16:24 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Pagina: 1