Toon posts:

[Outlook2003] Automatisch Verzenden/Ontvangen Hotmail accoun

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om automatisch berichten te laten ontvangen en verzenden onder Outlook. Ik heb hierbij Hotmail geconfigureerd als de postbus. Bij een pop3 account werkt het automatisch verzenden/ontvangen wel gewoon.

Is dit iets wat niet mogelijk is binnen Outlook of zie ik iets over het hoofd?

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
Doe eens CTRL + ALT +S en klik op bewerken, als het goed is kan je dan hotmail aanklikken en zie je dat Postvak In gewoon mee doet met verzenden en ontvangen.

Verwijderd

dat kan niet omdat hotmail hier kosten aan heeft verbonden, om wel je hotmailaccount op je outlook te krijgen kan je freepops gebruiken, dit gebruik ik zelf ook, alhoewel er nog wel eens onaangekondigde updates zijn (waardoor je computer kan vastlopen zelfs) en er zitten nog wel enige bugs in, maar verder werkt het redelijk prima.

het enige nadeel is dat alleen je inbox wordt binnengehaald (dus geen zelfgemaakte mappen en/of junkmail), dit zal je dus in outlook weer opnieuw moeten instellen.

• Niks123Random3
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:31:
dat kan niet omdat hotmail hier kosten aan heeft verbonden, om wel je hotmailaccount op je outlook te krijgen kan je freepops gebruiken, dit gebruik ik zelf ook, alhoewel er nog wel eens onaangekondigde updates zijn (waardoor je computer kan vastlopen zelfs) en er zitten nog wel enige bugs in, maar verder werkt het redelijk prima.

het enige nadeel is dat alleen je inbox wordt binnengehaald (dus geen zelfgemaakte mappen en/of junkmail), dit zal je dus in outlook weer opnieuw moeten instellen.
Dacht ik ook eerst, maar ik dacht een paar dagen geleden laat ik het eens proberen en het werkte zowaar. Vroeger werkte het bij mij ook niet, maar nu wel. :o

edit:
Dus joriz88, probeer het ook eens zonder freepops ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Niks123Random3 op 14-09-2005 16:40 ]

Verwijderd

Niks123Random3 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:31:
Doe eens CTRL + ALT +S en klik op bewerken, als het goed is kan je dan hotmail aanklikken en zie je dat Postvak In gewoon mee doet met verzenden en ontvangen.
Hotmail account staat aangevinkt maar hij blijft niks doen :s

Verwijderd

zonder freepops doet ie helemaal niets, want outlook linkt naar freepops (localhost) en freepops vervolgens naar hotmail. dus dat gaat niet werken. ik heb trouwens nu een bug ofzo, want hij blijft oude berichten maar downloaden en haalt ze dus niet uit m'n account, redelijk vervelend, want om nou 10 emailtjes van een of andere onzinreclame van frs te hebben is een btje veel van het goede.

verder kan je in outlook aanvinken wat je wilt, je kan (zonder een ander progje erbij) niet connecten met hotmail.

• Niks123Random3
Ik kan het dus wel ;)

Extra -> Email accounts -> toevoegen -> http -> hotmail

-Printscreen-

Afbeeldingslocatie: http://www.theovds.com/hotmail.jpg
Pagina: 1