Als beginnend student heb ik een laptop nodig en ben dan ook natuurlijk overal aan het rondkijken. Bij www.dell.be onderandere... Maar tot op heden vond ik niet echt wat ik wou. Want als ik dan een laptop ga kopen dan moet die ook meteen mijn desktop vervangen. Ik wil dus een redelijk krachtige CPU, voldoende geheugen, een grafische kaart waarop is een spelletje kan gespeeld worden en het geheel moet ook zuinig zijn. Nu kwam ik vandaag in de krant een advertentie van Media Markt Hasselt tegen met een wel zeer aantrekkelijke laptop:
Fujitsu Siemens Amilo M1437G

De prijs: 1299€
In mijn ogen is dat zeker niet teveel gezien de specs van de laptop, of kan ik iets beters krijgen voor hetzelfde geld? Bij Dell heb je voor hetzelfde geld ongeveer hetzelfde enkel een X300 ipv een X700 en zeker geen 100GB HDD... Maar heeft iemand ervaring met deze laptop? Gaat de batterij voldoende lang mee? Is de laptop een beetje stil? Is Siemens van kwaliteit vergelijkbaar met een Asus of een Dell? Alle ervaringen zijn welkom
Normaal ga ik hem vanavond nog bekijken in de Media Markt.
En ik ben van België, dus ik ben AZERTY gewoon, waardoor een laptop kopen in Nederland of Duitsland er niet bij is (want daar zijn ze meestal wel goedkoper...)
Fujitsu Siemens Amilo M1437G

- Pentium M 740 1.73GHz
- 915PM chipset (Sonoma)
- 1024MB DDR2
- ATi Radeon X700 Mobility 128MB
- 100GB HDD
- DVD brander (DL)
- WiFi
- 15.4" TFT
De prijs: 1299€
In mijn ogen is dat zeker niet teveel gezien de specs van de laptop, of kan ik iets beters krijgen voor hetzelfde geld? Bij Dell heb je voor hetzelfde geld ongeveer hetzelfde enkel een X300 ipv een X700 en zeker geen 100GB HDD... Maar heeft iemand ervaring met deze laptop? Gaat de batterij voldoende lang mee? Is de laptop een beetje stil? Is Siemens van kwaliteit vergelijkbaar met een Asus of een Dell? Alle ervaringen zijn welkom
Normaal ga ik hem vanavond nog bekijken in de Media Markt.
En ik ben van België, dus ik ben AZERTY gewoon, waardoor een laptop kopen in Nederland of Duitsland er niet bij is (want daar zijn ze meestal wel goedkoper...)
offtopic:
De actie is geldig van 14 tem 20 september in Media Markt Hasselt, of zolang de voorraad strekt
De actie is geldig van 14 tem 20 september in Media Markt Hasselt, of zolang de voorraad strekt
[ Voor 6% gewijzigd door Skyline GT-R op 14-09-2005 16:39 ]