Toon posts:

msn en draadloos internet, werkt niet, gewoon wel...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een laptop gekocht met draadloos internet dus ook een draadloos internet router, alleen nu werkt msn alleen op het draadloos internet het niet, als ik de laptop via een utp kabel aansluit dan werkt msn wel......

ik gok dat er een fout zit in ergens van de instellingen van de router ofzo..

iemand tips of adviezen..?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kun je wel gewoon surfen e.d.? Of kun je helemaal niet internetten via draadloos?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Is het alleen MSN dat niet werkt, de rest wel? Surfen en zo gaat probleemloos?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kan je wel draadloos het internet op?
gok van niet... staat dhcp op je router aan, ook voor draadloos?
zo ja, krijg dan wel een ip-adres toegewezen?

krijg je wel een ip, kijk dan of je naar buiten kan pingen. krijg je geen ip, check dan je routerinstellingen en je NIC

edit:
zie de reacties, beetje meer standaard info geven aub, wat heb je al ondernomen?

[ Voor 15% gewijzigd door Sequence op 14-09-2005 16:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
interneten enzo gaat perfect , kan ook gewoon printen via een geshardede printer op het netwerk...alles werkt goed behalve msn...

Verwijderd

Topicstarter
en nu werkt het wel.. en soms ook weer niet..:S

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-04 08:51
Dit is heel toevallig, in de tips & trucs van deze maand staat hier de oplossing voor. Ik zal het even citeren.

Het komt regelmatig voor dat bij een draadloze internetverbinding MSn niet goed of niet werkt. Dit lost u op doo r het volgende te doen. Ga naar Start, Instellingen, Netwerkverbindingen. Klik op eigenschappen van de draadloze verbinding. Klik dan op Configureren en daarna op het tabblad Geavanceerd. Nu moet u twee instellingen aanpassen. Power Save Mode moet op Off staan en Transmit power op 100%. Voortaan werkt internet en MSN met deze instelling beter. Succes!

HOpen dat ze gelijk hebben!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen dat tabblad niet na configureren ik draai winxp home.. misschienkomthet daar door ..waar kan dat anders in stellen...?
Pagina: 1