Hoe stuur met ik met outlook een kopie van de mail aan mezelf? Gewoon mijn email bij de geadresseerden zetten??
Of bij de CC of BCC
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Komaan zeg, dit had je toch op z'n minst even kunnen proberen
[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 14-09-2005 16:20 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Waarom wil je een kopie? Al je het verzend blijft het toch bij ,je verzonden mails staan ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
HereIam, RobIII en theovds, reageer dan niet of alleen middels topicreport. Dit is niet aardig 
Ebut: zoals je weet is het gegeven "zelf proberen" op GoT een vereiste. Zeker in dit geval was dat prima te doen. Zie o.a. Algemene gedragsregels (Netiquette)
Toon dus ajb een volgende keer even wat meer initiatief en probeer het gewoon
Dit topic gaat op slot.
Overigens heeft Outlook een berichtregel om automatisch bij elk bericht een CC te zetten: kijk daar anders even naar als je het vaak wilt gebruiken.
edit:
Aha, een had ook TR gedaan zie ik.
Aha, een had ook TR gedaan zie ik.
Ebut: zoals je weet is het gegeven "zelf proberen" op GoT een vereiste. Zeker in dit geval was dat prima te doen. Zie o.a. Algemene gedragsregels (Netiquette)
Toon dus ajb een volgende keer even wat meer initiatief en probeer het gewoon
Dit topic gaat op slot.
Overigens heeft Outlook een berichtregel om automatisch bij elk bericht een CC te zetten: kijk daar anders even naar als je het vaak wilt gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2005 16:36 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()