Specs:
ECS K7S5A Moederbord
256 en 64 MB geheugen (pc100)
AMD processor (geen idee welke
, ongeveer 800 mhz)
20 GB maxtor HD
No-name voeding, 300 watt
De pc is sinds een paar dagen raar aan het doen. Onverwachte reboot's. Sinds gisteren wil hij helemaal niet meer opstarten. Als de pc wordt aangezet, reset hij zich, en met moeite start hij weer opnieuw op. Dit gaat dan de hele tijd door. Je komt niet verder dan het beginscherm (als je toch in het bios kunt komen, reset hij zich weer)
Ik heb deze problemen als:
• Alles aangesloten is
• Alleen de HD aangesloten is
• Alleen het geheugen aangesloten is
• Alleen de HD en het geheugen aangesloten is
• Niks aangesloten is
Is het moederbord naar de kloten, of is de voeding raar aan het doen? Zelf denk ik de voeding, aangezien de spontane reboots. Helaas heb ik niet zo snel de mogelijkheid om een andere voeding te testen.
ECS K7S5A Moederbord
256 en 64 MB geheugen (pc100)
AMD processor (geen idee welke
20 GB maxtor HD
No-name voeding, 300 watt
De pc is sinds een paar dagen raar aan het doen. Onverwachte reboot's. Sinds gisteren wil hij helemaal niet meer opstarten. Als de pc wordt aangezet, reset hij zich, en met moeite start hij weer opnieuw op. Dit gaat dan de hele tijd door. Je komt niet verder dan het beginscherm (als je toch in het bios kunt komen, reset hij zich weer)
Ik heb deze problemen als:
• Alles aangesloten is
• Alleen de HD aangesloten is
• Alleen het geheugen aangesloten is
• Alleen de HD en het geheugen aangesloten is
• Niks aangesloten is
Is het moederbord naar de kloten, of is de voeding raar aan het doen? Zelf denk ik de voeding, aangezien de spontane reboots. Helaas heb ik niet zo snel de mogelijkheid om een andere voeding te testen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 16:17 ]