Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 10:23
Ik zit nu in Hong Kong en wil een MP3 speler kopen, hij moet niet al te duur zijn.(max 160,-)
Nu zie ik in alle winkels spelers liggen van het merk MSC , en die zijn een stuk goedkoper dan de rest. (http://www.vintion.com/ms...default.asp?nocache=10396)
De MSC S9 1GB is bijvoorbeeld 100 euro.

Kent iemand dit merk ? Is het een beetje kwaliteit, of kan ik toch beter voor een bekend ander merk gaan. De Cowon iAudio G3 1024MB is hier 150 euro bijvoorbeeld.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb er nog nooit van gehoord, dus ik kan je niets vertellen over de kwaliteit van dat ding.
Die Cowon is wel bekender, en ik vind dat je die toch beter kan halen.

Dan is goedkoop ook geen duurkoop meer, en met de Cowon weet je wat je in je handen hebt :)
offtopic:
wel een mooi apparaatje :9

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 14-09-2005 15:26 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:42
Dit merk is volgens mij niet in europa of de vs te verkrijgen, goede reviews zal je wel niet vinden, omdat het lastig te lezen is. Gewoon de gok nemen, of aan een medelander vragen ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je niet daar wat op het net rondsurfen met behulp van een ander persoon om zo reviews te vinden?
Anders zou ik absoluut voor de iAudio gaan, dat zijn goeie spelers en doe je geen miskoop mee, met die andere is het maar afwachten.
Je krijgt altijd waar je voor betaald.

• verytallman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 10:23
Ik moest snel beslissen, had nog maar 1 dag daar. Ben toch voor de cowon gegaan, heb er na wat afdingen 140 euro voor betaald.
Ik kreeg er nog een apparaatje bij waarmee je in je auto je mp3 speler kan aansluiten op je boxen. Werkt heel handig: Het is een autolader-stekker met een draadje naar je out van je mp3 speler, dan moet je je radio op 89.0 zetten, en dan zend dat apparaatje op die golflengte uit. Zo ongeveer d8 ik.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 11:46
verytallman schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:49:
Ik moest snel beslissen, had nog maar 1 dag daar. Ben toch voor de cowon gegaan, heb er na wat afdingen 140 euro voor betaald.
Ik kreeg er nog een apparaatje bij waarmee je in je auto je mp3 speler kan aansluiten op je boxen. Werkt heel handig: Het is een autolader-stekker met een draadje naar je out van je mp3 speler, dan moet je je radio op 89.0 zetten, en dan zend dat apparaatje op die golflengte uit. Zo ongeveer d8 ik.
dit is helaas wel illigaal in nederland.. }:O
Pagina: 1