Ik heb sinds kort een probleem met een Windows 2003 server. Tijdens het opstarten krijg ik de melding dat er een service niet gestart kon worden en wordt ik doorverwezen naar de logboeken. Hierin vind ik de volgende fout:

Hoe kan ik deze fout verwijderen? Ik denk dat het te maken heeft met een installatie van BlackICE firewall. Deze is inmiddels weer verwijderd van de server, maar niet volledig blijkbaar.
De 'meer informatie'-link kan mij geen informatie verschaffen. Ik krijg dan de volgende melding op het scherm:

Hoe kan ik deze fout verwijderen? Ik denk dat het te maken heeft met een installatie van BlackICE firewall. Deze is inmiddels weer verwijderd van de server, maar niet volledig blijkbaar.
De 'meer informatie'-link kan mij geen informatie verschaffen. Ik krijg dan de volgende melding op het scherm:
Er is momenteel geen extra informatie beschikbaar over dit probleem in de berichten van het fouten- en gebeurtenislogboek of in de Knowledge Base-database. U kunt de koppelingen in het ondersteuningsgedeelte gebruiken om te zoeken of er ergens anders meer informatie beschikbaar is.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 14:45 ]