Oud GoTter zoekt upgrade advies

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:56
Hoi allemaal,

Zoals het topic zegt ben ik 1a2 jaar fanatiek GoTer geweest maar is het een beetje in de slop geraakt.
Helaas is dit ook samen met mijn kennis van de huidige computer aparatuur gegaan.
Vandaar dat ik hoop dat ik van jullie wat advies kan krijgen.

Mijn vraag is: Ik wil een fps winst halen bij world of warcraft omdat mijn huidige sys toch met name als het druk wordt behoorlijk onderpresteerd mijn insziens. Hoe kan ik dit met een niet al te groot budget bereiken?

Mijn sys staat in mijn signature, waar nodig zal ik 'm nog ff updaten en voor de duidelijkheid zal ik 'm nog even posten.

MSI K7T266 pro2 / AMD 1700+@1550mhz / spire copperbased cooler / 1024mb DDR cas 2 / Gforce 6600GT (AGP) / Samsung Syncmaster 757 DFX/ Lite - on 16x10x40 / Sony DVD / Seagate 13,6 7200rpm & WD 80gb 7200rpm / Kenwood KR-V6090 receiver / Philips Bf630

Op het moment ben ik voornamelijk gericht op mobo + CPU + eventueel nieuw geheugen. Dit betekent dat ik als eis dus heb dat er een AGP slot op het mobo moet zitten omdat ik anders ook een vervanging moet gaan zoeken voor de 6600GT wat imo toch niet nodig is.

Dus wat voor combinatie is de moeite waard om aan te schaffen op het moment en zal merkbaar zijn in mijn fps in de grote raids?

Bij voorbaat dank,

Samourai (wow nick ipv mijn oude UT en CS nick ;) )

edit 1: sys in post gezet
edit 2: dom spelfoutje

[ Voor 17% gewijzigd door Lynx op 14-09-2005 14:44 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 10 ? :?
Als je er een 6600GT bijzet, en wat geheugen moet je al een heel eind kunnen komen.
Ik weet niet of het handig is om er een nieuwe proc en mobo in te zetten, het spel is niet zo superzwaar geloof ik, maar daar kunnen de WoW experts meer over zeggen denk ik.

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
hmm als je over een nieuw mobo begint zou ik dit systeem toch verkopen, ook je agp kaart. maare, een beetje ram geheuge erbij is toch geen overbodige luxe? wow is echt een groot/zwaar spel. dus imo zit de bottleneck in je geheugen (prestatie-beheer ff checken als t spel draait, zul je zien dat die op 800 zit ofso)

oow. dat heb je snel upgegrade! :P

[ Voor 9% gewijzigd door autodidact op 14-09-2005 14:41 ]

http://specs.tweak.to/12504

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:56
RoD schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:39:
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 10 ? :?
Als je er een 6600GT bijzet, en wat geheugen moet je al een heel eind kunnen komen.
Ik weet niet of het handig is om er een nieuwe proc en mobo in te zetten, het spel is niet zo superzwaar geloof ik, maar daar kunnen de WoW experts meer over zeggen denk ik.
Mijn nederige excuses dat ik het niet in dat topic gepost heb. Zoals ik zei ik ben terug van lange tijd weggeweest en wist niets af van dat topic. Uiteraard wil ik 'm wel er wel inzetten maar dan wordt het weer een dubbelpost.

Wat te doen, wat te doen.....

iig vast bedankt voor de snelle reactie

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[TLT]Lynx schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:42:
[...]

Mijn nederige excuses dat ik het niet in dat topic gepost heb. Zoals ik zei ik ben terug van lange tijd weggeweest en wist niets af van dat topic. Uiteraard wil ik 'm wel er wel inzetten maar dan wordt het weer een dubbelpost.

offtopic:
Volgens mij is dit forum hier niet voor bedoelt, dus kun je het beste een TR plaatsen (handje rechtsbovenaan) en dit topic laten sluiten, om vervolgens in dat topic te posten.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

[TLT]Lynx schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:42:
[...]

U vraagt wij draaien :)

Ik gooi dit topic op slot en dan kan jij je vraag in dat andere topic kwijt ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.