[Delphi] actuele up- en download

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 08:52

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar ik kan het niet vinden. Ik wil graag de actuele upload en download in bytes. Zoiets als wat Netstat Live van AnalogX ook heeft. Deze geeft de current upload en download in bytes weer evenals de totale upload en download.

Het enige wat ik kan vinden is dwOutOctets en dwInOctets van de IPhelper API die mij het totaal aantal binnenkomende en uitgaande bytes geven. Nergens kan ik vinden hoe ik de huidige aantal bytes kan weergeven.

Ik zit al een tijd te zoeken op de MSDN library maar nog steeds geen soelaas.

Wie duwt mij in de goede richting?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Je kunt toch met die dwOutOctets en dwInOctets over een bepaalde tijd (1 sec bijvoorbeeld), het verschil berekenen. Dit is dan het aantal bytes per seconde.

Of begrijp ik je niet?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 08:52

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Kaassoevlee schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:15:
Je kunt toch met die dwOutOctets en dwInOctets over een bepaalde tijd (1 sec bijvoorbeeld), het verschil berekenen. Dit is dan het aantal bytes per seconde.

Of begrijp ik je niet?
Dat had ik ook net bedacht _/-\o_

* Schonhose moet eens leren logisch na te denken }:O 8)7

Ik was net bezig met het uittesten en zowaar het werkt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Schonhose op 14-09-2005 14:29 ]

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005