Toon posts:

[XP] Lelijk grote close button

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een laptop van Dell binnen gehad met daarop XP Pro voor geinstalleerd. Echter als ik kijk naar o.a. de sluit button ziet die er heel erg groot, hoekig en lelijk uit. Dit is niet standaard voor XP.
Hoe kan ik dit weer normaal krijgen?

hieronder een voorbeeld hoe het er nu uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.vrees.net/Button.JPG

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

-ET-

Phone Home

dan staat er ergens in de vormgeving dat de tekengrootte groter dan normaal staat.

Verwijderd

rechtermuis knop op je bureablad en een beetje
kloten met resolutie en in je advanced tab. ;)
had dit zelf ook op me laptop alleen weet ik zelf
ook niet meer precies hoe ik het had gedaan 8)7

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03 10:17
Je kan je windows thema aanpassen, of met voorkeuren de grootte van de knop ook wijzigen maar ik denk dat het een custom thema is.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal geprobeerd om dit te verhelpen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
hmm, heb de oplossing gevonden..

Het is de Windows XP Theme Silver maar als je dan drukt op Advanced bij appearance dan is er een optie met Caption Buttons. Deze stond op de laptop op 31 terwijl die op mijn pc op 25 stond. Deze heb ik dus op 25 gezet et voila :)

Sorry voor de topic, had echt gezocht maar kon het echt niet vinden. Najah, nu is het voor de search in GoT dan maar :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:38:
hmm, heb de oplossing gevonden..

Het is de Windows XP Theme Silver maar als je dan drukt op Advanced bij appearance dan is er een optie met Caption Buttons. Deze stond op de laptop op 31 terwijl die op mijn pc op 25 stond. Deze heb ik dus op 25 gezet et voila :)

Sorry voor de topic, had echt gezocht maar kon het echt niet vinden. Najah, nu is het voor de search in GoT dan maar :)
Het lijkt wel of mensen de weg in windows niet meer kunnen vinden.
Deze optie zit al sinds Win 3.0 op zo goed als de zelfde plaats.

Daarnaast staat dit vast wel in de help van windows :) zoniet dat het dus met logisch nadenken ook te vinden is?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1