Toon posts:

2 geluidskaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb sinds kort dj programma , alles gaat goed maar er is 1 probleempje , ik kan namelijk niet met men hoofdtelefoon werken om de liedjes voor te beluisteren enzo alé eigenlijk deftig te mixen. Nu dacht ik dat ik mss met 2 geluidskaarten kon werken , 1 voor men boxen en 1 voor men hoofdtelefoon. Maar da ga eigenlijk niet. Weet er iemand hoe je dat insteld om je geluid door je boxen en door je hoofdtelefoon te laten gaan. ( Heb namelijk heen hoofdtelefoon uitgang). Tis onboard geluidskaart en creative 4.1.

grtz

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 20:14
bij sommige kaarten heb je de mogelijkheid om je front en rear afzonderlijk te sturen.

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

Verwijderd

Ik weet dat je in een heleboel verschillende proggies een heleboel kan instellen. Ik gebruik er zelf ook een paar en dat is nou niet het moelijkste. Heb je zelf al goed gezocht? Welk programma gebruik je?

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 20:45
je kan er tog gewoon een splitter tussen doen.

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 14:44
Bij een onboard geluidskaart kan je meestal niet 2 aparte lijn uitgangen doen.

Ik raad je aan om als beginner een Creative Audigy ZS 2 te kopen ( oem versie ) en dan de KX Project drivers te installeren.

Ik heb daar ook een tutorial voor geschreven, als je meer info wilt.. mail mij dan even. info[at]jeroenzelle[punt]nl