Domein forwarden PLESK

Pagina: 1
Acties:

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb onlangs een domein geregistreerd, om deze vervolgens te forwarden naar een andere site.
Volgens het bedrijf waar mijn domein door geregistreerd is, zou dit via PLESK bij de knop inrichten moeten kunnen.

Aangezien er in dit gedeelte niks te vinden is over forwarden vroeg ik mij af of iemand weet hoe dit kan, of hoe het moet via FTP.

BVD

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Ik snap het probleem niet echt, maar je kan toch gewoon een nieuw A record aanmaken en die forwarden naar een andere server ? Tevens kan je hem bij de hosting setup (als je hierbij kan) ook forwarden, en als dat niet lukt kan het eventueel nog met HTML :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ho ho...
Ik ben echt een echte leek met domeinen/html.
Wat is een ''A record''?

Ik denk trouwens dat je met hosting setup in PLESK het menu ''inrichten'' bedoelt.
Dat menu kan ik inderdaad krijgen, maar daar staat niks in over forwarden.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:59
Waarom vraag je het niet aan je hosting bedrijf? Die kunnen denkik perfect uitleggen hoe de software werkt die hun leveren?

Verwijderd

volgens mij is het niet meer aan te passen wanneer een domein als physical hosting is aangemaakt in PLESK. Als het toch alleen om een forward gaat zou ik vragen aan je hoster of ze de DNS aanpassen en het domein laten verwijzen naar het andere domein. Scheelt sowieso een stapje.