Toon posts:

[XP] Gebruikersaccounts herkennen profiel niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik zit met een probleem,

laatst had ik van @home een nieuwe computernaam gekregen na het herstellen van de verbinding, met een C ipv een B op het eind.

Nu krijg ik in mijn map c:documents&settings naast de normale accounts ook kopieen van die accounts met de computernaam erbij in. mijn Broer heeft nu dus 3 gebruikersaccounts in die map, waarvan 2 door de computer zelf aangemaakt met daarin de computeraam.(de andere met een (2) en dan de computernaam)

bijv de account Hans heeft daaronder ook nog (alleen bij docs&settings niet bij t opstartscherm)
2 kopien met de namen

Hans.DO263674-C en
Hans.(2)DO263674-C

Als mij broer dan de PC opstart krijgt hij de melding van de windows tour en al zijn pictogrammen
zijn weg (alsof hij voor t eerst inlogt)

ik hoop dat iemand een oplossing weet ik kom er namelijk niet uit, Hitmanpro2 vind nix en ook housecall online virusscanner (misschien niet goed?) vind nix. En als ik ze wis komen ze vanzelf terug. :(

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02

Cis

Even onder Administrator inloggen en de inhoud van de "goede"map kopieren naar de overige mappen?
Vervolgens even kijken welke map wordt gebruikt en de overige mappen wegkieperen :)

Ik snap niet precies wat je bedoelt met die andere computernaam van @Home, maar wellicht dat iemand anders dat kan toelichten :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Cis schreef op woensdag 14 september 2005 @ 12:21:

...Ik snap niet precies wat je bedoelt met die andere computernaam van @Home, maar wellicht dat iemand anders dat kan toelichten :)
Ik had geen verbinding en @home heeft dat uiteindelijk (na 2 dagen telefoneren met hogere technische dienst) opgelost en ons een nieuwe computernaam gegeven waarmee ze mijn pc weer hadden aangemeld en toen kon ik dus weer ip vernieuwen en internetten.

ik zie btw dat bij mij bij beschrijving van de computer ook de computernaam is ingevoerd, kan dit wat uitmaken?

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Omdat je computernaam is veranderd heeft Windows denk ik een nieuw profiel aangemaakt voor de users. Alleen de nieuwste (klik even in de verkenner op detailweergave) zal waarschijnlijk gebruikt worden. De eerste zonder toevoeging aanwezige waren warschijnlijk van je allereerste installatie :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t nu idd veranderd en als administrator ingelogd en alle accounts eraf gehaald en opnieuw aangemaakt, het lijkt te zijn opgelost.

bedankt voor de hulp
Pagina: 1