Toon posts:

Nieuwe Diensten ISP's

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In opdracht van een ISP ben ik op zoek naar nieuwe diensten, innovaties en toevoegingen aan bestaande diensten in het portfolio van een willekeurige ISP. Wat is de toekomst van ISP's?
Welke diensten wil je zien bij jouw ISP? Waar wacht je al lange tijd op? En welke dienst zou je anders willen zien en hoe?

Diensten kunnen zijn: adsl, email, nieuwsgroepen, voip, mobiel internetten, etc..

Gooi die ideeen in dit topic en schroom niet, sky is the limit, denk "The Jetsons" :D

Ik ben benieuwd..

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Fax in the Mail.. Zoiets wat Xoip ook al aanbood, enige jaren terug?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 11:21

vinnie1908

Appel != peer

Huiswerk is geloof ik niet de bedoeling op tweakers, dus ook niet voor stage of in opdracht van een bedrijf hier informatie zien te vergaren. Denk dan ook dat je topic het niet lang vol zal houden.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen huiswerk. Het is brainstormen over allerlei mogelijkheden die er zijn met internet. Ik kan ook een leuk verhaaltje gaan verzinnen over welke diensten je verwacht in de toekomst, maar ik ben eerlijk en schrijf dat ik benieuwd ben naar jullie ideeen waar ik misschien wat mee ga doen.
Ik ben geen student.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
Als 90% van de aanbieders nou eens eerst voor stabiel internet zorgden dan zou 75% van internettend Nederland al héél blij zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Die dienst heb je al RedHat, een business dsl lijn 1 op 1 met een Service Level Agreement van 99%
Dan ben je wel 400euro per maand kwijt :P

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:58:
Die dienst heb je al RedHat, een business dsl lijn 1 op 1 met een Service Level Agreement van 99%
Dan ben je wel 400euro per maand kwijt :P
Met 99% kan je verbinding er nogsteeds 14.4 minuten per dag uitliggen (elke dag weer), en dat is geen probleem volgens die SLA. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Jeldert op 14-09-2005 12:05 ]

Juist

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

vinnie1908 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:49:
Huiswerk is geloof ik niet de bedoeling op tweakers, dus ook niet voor stage of in opdracht van een bedrijf hier informatie zien te vergaren. Denk dan ook dat je topic het niet lang vol zal houden.
^^ that's why :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.