Toon posts:

wit scherm met coppermine

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem met coppermine 1.4.1, ik heb deze namelijk geïnstalleerd paar weken terug, nou na veel sleutelen en doen heb ik hem dan eindelijk aan de praat zoals het hoort. Heb deze coppermine gekoppeld met mijn SMF forum, werkt verder ook allemaal perfect. Alleen nog een nadeel dat zowel het forum als het fotoalbum niet ingelogd blijven, maar dat is even een ander probleem als waar het nu om gaat.
Het probleem is namelijk dat ik van iemand te horen kreeg dat deze het fotoalbum niet konden zien, helemaal niks, krijgt dan gewoon een leeg wit scherm. Ik heb het nou zelf gezien en is echt vaag, dacht eerst dat het een probleem was omdat deze pc met firefox draaide maar ook onder IE gaf deze hetzelfde probleem. Heb al geprobeerd of het in lokale bestanden kan zitten maar na het leeggooien daarvan kwam ik nog op hetzelfde resultaat helaas. Er zijn nou twee mensen met dit probleem dus ja... ik weet het niet echt meer, heeft een van jullie een idee???
Alvast bedankt.

Groetjes,

Roland.

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Je hebt al zoveel problemen ondervonden met CPG1.4.1, omdat deze Beta is (zou volgens mij meer alpha moeten heten)

Maar er zitten nog zoveel bugs in dat ik de hoop al opgegeven heb, ik wacht wel tot een stable release vrijgegeven wordt.

1 + 1 = 3

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben er net zolang mee bezig geweest tot dat deze helemaal lekker draaide, is alleen dit probleem met dat witte scherm, hebben maar twee gebruikers last van, dat is zo vreemd :?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:35
En wat zegt de support van Coppermine?
Je kunt overwegen daar contact mee op te nemen, gezien je problemen van de laatste tijd.

Motor onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Ja coppermine geeft zelf nadrukkelijk aan geen support te geven voor coppermine 1.4.1, dus ja... kan ik niet echt bij te raad denk ik. Maar ik twijfel of het wel een copeprmine probleem is eigenlijk omdat het maar bij twee mensen niet werkt, zou het ook niet iets te maken kunnen hebben met mijn server ofzo, zit trouwens bij transip. :?