Toon posts:

pressario 4550

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeie,

een kennis van me heeft een pressario 4550 (compraq) en wil daarvan (indien mogelijk) het geheugen wat opschroeven. Kast opengehad, er is plek voor 1 (een!) dimm. er zit nu een 32 MB dimm in, maar ik denk dat er wel een 64 MB in zou moeten passen. Echter hij zegt dat ze toen hij dat ding kocht (via PC prive) ze hebben gezegd dat er max 48 MB inkan. Op het moederbord zit een intel VX chipset, de processor is een AMD 233 (ik denk K6)

weet iemand toevallig wat voor geheugen je hierin kan proppen en hoeveel?? misschien kan er nog een andere proc in???

alle hulp is welkom

alvast bedankt

Mart

Verwijderd

Volgens mij is het echt 48 MB SDRAM:
Deze 4550 is uit de 4500 series (duh :-) en die gaan echt maar tot 48Mb

Verwijderd

Topicstarter
dan moet ie em maar weggooien of als servertje gaan gebruiken, kun je verder weinig mee. Zijn voornamste klacht was dat ra2 niet draaide, maar das dus ook logisch dan.

enneee

waar koop je een 48 MB dimm??? volgens mij bestaan die dingen niet, behalve bij compaq natuurlijk, en die krengen zijn een partij duur

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Eeh. Dat is zo'n Presario Micro-Tower toch? Is maximaal uitbrijdbaar to 48MB. Zijn erg leuk als server, omdat ze zo klein zijn. Prop je zo ergens in een kast.