Toon posts:

Paar vraagjes A8N-E

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds een aantal dagen in het bezit van een ASUS A8N-E mobo, met Athlon 64 3000+ (standaart koeling) cpu, 2x1gb ddr400, n6800 extreme gpu en 2x200 gb maxtor 10 s-ata schijf.

Een paar vraagjes:

1.Als ik de kast dichtschroef, stijgt de processortemperatuur 1 graad (tot 39). De fan begint dan als een gek (5000 rpm) te draaien terwijl de temp stabiel blijft op 39 graden. Op het moment dat ik de kast openlaat zakt het toerental naar 3000 en de temperatuur blijft op 38 graden. Hoe krijg ik die koeler stiller?

2. De bios is (voor mij dan) erg uitgebreid en in het boekje staan niet beschreven wat de opties precies voor functie hebben e.d. Heeft iemand voor mij de optimale instellingen?

3. Op het mobo zit een 24 pins aansluiting voor de voeding, terwijl er van mijn voeding (enermax) maar een 20 pins stekker komt. De stekker past echter wel (op 1 manier) en het geheel werkt.
Kan dit kwaad?

4. Ik heb windows XP SP2 geinstalleerd. De harde schijven staan in mijn taakbalk onder "hardware veilig verwijderen", net zoals daar bijvoorbeeld een usb-stick komt te staan. Hoort dit?

5. Tot slot: wanneer ik de nieuwste drivers voor het moederbord download krijg ik foutmeldingen met installeren, echter als ik de oude drivers (van cd) installeer wordt aangegeven dat er nieuwere gegevens overgeschreven worden door oudere. Dus er is wel een deel van de nieuwste drivers geinstalleerd?

Tot zover mijn vragenlijstje :P

Ik hoop dat iemand hier antwoord(en) op heeft?

Groeten Roel

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Het is de bedoeling dat je zelf eerst op onderzoek uit gaat...
Zo te zien aan je post heb je dat niet gedaan of je bent het vergeten te melden...
Zoek eerst maar hier eens: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Daar kan je een hoop antwoorden vinden op je vragen...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Hoi ForzaMollie, lees eerst eens wat basiscursussen door zoals Hoe bouw ik een PC? :)

Al je vragen die je stelt zijn erg basic en met een beetje goede wil zo te vinden op internet. Als je na uitgebreid zoeken en proberen nog vragen hebt kan je eventueel een nieuw topic openen, maar deze gaat bij gebrek aan eigen inzet dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.