Toon posts:

mysterieus USB slot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het zoeken naar de geheugenbanken van mijn Fujitsu Siemens Amilo m1425 vond ik onder een klepje een verborgen USB poort.(zie foto)
http://home.wanadoo.nl/michielburgerhout/usbslot.jpg
Heeft iemand enig idee of deze daar met een speciale rede zit?
Alvast bedankt

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
Wat staat er in de gebruikershandleiding o.i.d.? Geen plattegrondje met alle aansluitingen op je moederbord?

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 08:36
Misschien voor een wireless usb stick oid?

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:56
Ik weet niks van laptos, maar dat ziet er uit al een perfect plekje om een Bluetooth dongle te plaatsen

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 22:58
marijn1987 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:05:
Ik weet niks van laptos, maar dat ziet er uit al een perfect plekje om een Bluetooth dongle te plaatsen
Dat was ook mijn eerste gedachte.

Edit. Goede kans dat je geheugen banken onder je toetsenbord zitten. Dat is bij mij iig zo. even toetsenbord er uit klikken en je ziet ze zo zitten, waarschijnlijk zit daar ook een mini pci-poort voor een eventuele w-lan kaart.

[ Voor 32% gewijzigd door Nivado op 14-09-2005 10:08 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11
marijn1987 schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:05:
En toch heb je het goede antwoord in de groep gegooit. Het word idd gebruikt om laptops te voorzien van bluetooth :).

Verwijderd

Topicstarter
Wlan zit ingebouwd, dus daar zal het niet voor zijn. Nu jullie het zo zeggen denk ik idd dat het voor bluetooth is. bedankt!

Verwijderd

ik denk ook dat het voor een bluetooth stickie is.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:26

PnD

like in Pinda ^_^

Dat is waarschijnlijk voor bleutooh, bij mij zit er een bluetooth kaartje in die ook via usb is aangesloten..
Pagina: 1