Toon posts:

css website content over footer in firefox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze website met div's en css etc gebouwd, en in MSIE doet hij het perfect, in firefox ook op 1 dingetje na, zie hier :

http://alterdev.alterneti...anagement_Syste.73.0.html

Je ziet dat als de content lang is dat hij over de footer heenloopt en de footer niet naar beneden drukt.

Ik heb wat rondgezocht op het forum etc en daar wordt gezegt dat je clear: both moet gebruiken enzo maar dit haalt niet heel veel uit. (in de footer)

Ook zou het aan de floats kunnen liggen volgens sommigen, omdat je dingen dan uit de flow haalt, maar hoe kan ik de dingen dan het beste positioneren? (moet wel relative)

De footer zit nu in de main container zeg maar, ik heb al geprobeerd die buiten de container te zetten maar dat gaat ook niet goed.

Voor de stylesheet:
http://alterdev.alterneti...late/css/msie_vervolg.css

Voor het html template:
http://alterdev.alterneti...min/template/vervolg.html

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 09:08 ]

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06
Nog een bugje ontdenkt, in internet explorer komt de "zoek popup" niet over het plaatje heen. Hij blijft er achter hangen. Verder geen idee wat het kan zijn maar wilde het je even melden. Succes er v verder mee. De site ziet er in ieder geval netjes en clean uit.

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Bij mij werkt het als ik de height van #content weghaal.

[ Voor 48% gewijzigd door Boelie-Boelie op 14-09-2005 09:45 ]

Cogito ergo dubito

Verwijderd

Topicstarter
AEZscf schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:32:
Nog een bugje ontdenkt, in internet explorer komt de "zoek popup" niet over het plaatje heen. Hij blijft er achter hangen. Verder geen idee wat het kan zijn maar wilde het je even melden. Succes er v verder mee. De site ziet er in ieder geval netjes en clean uit.
ik weet het, hier moet ik nog een oplossing voorvinden maar hier was ik nog niet aan begonnen.
Boelie-Boelie schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:43:
Bij mij werkt het als ik de height van #content weghaal.
ja! het werkt nu, thx!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 18:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

AEZscf schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:32:
Bij mij komt er niet eens een zoek popup (met FF). Ik krijg een mooi rood uitroepteken van ongeldige javascriptjes.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, in firefox zegt ie "hidesearch not defined" terwijl hij het in IE nu goed doet!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-01 10:59

thomaske

» » » » » »

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 16:37:
inderdaad, in firefox zegt ie "hidesearch not defined" terwijl hij het in IE nu goed doet!
code:
1
onClick="toggleDiv(hidesearch);"
strings moet je natuurlijk voorzien van quotes:
code:
1
onClick="toggleDiv('hidesearch');"

en je toggleDiv functie is ook wat onlogisch
code:
1
2
3
4
function toggleDiv (id) {
   var ele = document.getElementById (id);
   hidesearch.style.display = (hidesearch.style.display=='block') ? 'none' : 'block';
}

zou ik dit van maken:
code:
1
2
3
4
function toggleDiv (id) {
   var ele = document.getElementById (id);
   ele.style.display = (ele.style.display=='block') ? 'none' : 'block';
}

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wel jammer (ok, t is geen sitecheck.nl hier, maar toch) dat je zoekscherm absoluut gepositioneerd wordt... als ik m'n window verklein moet ik horizontaal gaan scrollen... bah!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
naja, hier staat de oplossing al in mijn eigen topic, ik heb vandaag ander topic over het probleem geopened :?

maja het is nu opgelost, en dat scrollen is nu opgelost hoor CodeCaster.
Pagina: 1