Het probleem:
Ik heb een triple screen tft setup
maar nu zit nu al enige tijd met het probleem dat de Full Screen Video overlay refreshrate buiten het bereik van mijn monitor komt.
Als ik in de settings "Full Screen Video" op Auto Select zet en ik sleep mijn winamp (of andere media player) naar mijn hoofdscherm dan geeft mijn secundary scherm via de OSD aan dat de refreshrate buiten het bereik ligt. (H: 43.Khz V:85Hz) Nu heb ik wel beeld.. maar dit is verticaal gecropped.. en zo'n osd tijdens film kijken is natuurlijk ook geen pretje. Echter.. wanneer ik winamp naar het secundary scherm sleep, dan geeft de primary de full screen video wel goed weer.
Dit gebeurd alleen in de Full Screen Overlay mode, bij games en gewoon winamp fullscreen heb ik nergens last van.
De hardware
Alle 3 de schermen zijn een IIyama ProLite E430 (alle op 60Hz refreshrate)
2 schermen zitten aan een TI4800SE (AGP 8x) in DualView mode
1 scherm zit aan een NVidia Vanta (PCI)
Mobo is een P4C800 Deluxe
Bios staat ingesteld om te booten met AGP
De Software
NVidia Forceware 71.84 (kan geen nieuwere versie gebruiken omdat daar geen ondersteuning voor de Vanta meer in zit.)
Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen:
Refreshrates op alle resoluties gelocked in de nvidia settings
Refreshrates op alle monitoren gewijzigd naar 72 en 75 Hz
Oudere forceware's geprobeerd
Nieuwste forceware gedraaid (zonder vanta dus)
Vanta eruit gehad
Primary/Secundary verwisseld
Gezocht op GoT
Gezocht op googel.. via diverse topics Riva Tuner gevonden, deze gedownload en geinstalleerd.. ook hier het locken van resoluties werkt niet.
Mail gestuurd naar Nvidia.. tot op heden geen reactie
m.a.w. ten einde raad... wie heeft een oplossing?
Ik heb een triple screen tft setup
Als ik in de settings "Full Screen Video" op Auto Select zet en ik sleep mijn winamp (of andere media player) naar mijn hoofdscherm dan geeft mijn secundary scherm via de OSD aan dat de refreshrate buiten het bereik ligt. (H: 43.Khz V:85Hz) Nu heb ik wel beeld.. maar dit is verticaal gecropped.. en zo'n osd tijdens film kijken is natuurlijk ook geen pretje. Echter.. wanneer ik winamp naar het secundary scherm sleep, dan geeft de primary de full screen video wel goed weer.
Dit gebeurd alleen in de Full Screen Overlay mode, bij games en gewoon winamp fullscreen heb ik nergens last van.
De hardware
Alle 3 de schermen zijn een IIyama ProLite E430 (alle op 60Hz refreshrate)
2 schermen zitten aan een TI4800SE (AGP 8x) in DualView mode
1 scherm zit aan een NVidia Vanta (PCI)
Mobo is een P4C800 Deluxe
Bios staat ingesteld om te booten met AGP
De Software
NVidia Forceware 71.84 (kan geen nieuwere versie gebruiken omdat daar geen ondersteuning voor de Vanta meer in zit.)
Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen:
Refreshrates op alle resoluties gelocked in de nvidia settings
Refreshrates op alle monitoren gewijzigd naar 72 en 75 Hz
Oudere forceware's geprobeerd
Nieuwste forceware gedraaid (zonder vanta dus)
Vanta eruit gehad
Primary/Secundary verwisseld
Gezocht op GoT
Gezocht op googel.. via diverse topics Riva Tuner gevonden, deze gedownload en geinstalleerd.. ook hier het locken van resoluties werkt niet.
Mail gestuurd naar Nvidia.. tot op heden geen reactie
m.a.w. ten einde raad... wie heeft een oplossing?