Toon posts:

MCE NL of UK

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op mijn pc in de huiskamer windows media center zetten.
Nu hebben ze bij yorcom zo'n voordeelbundel met de 500 tv kaart, remote en windows mce NL
Uit jullie ervaringen, is het verstandig om de NL versie te pakken ipv de UK
Ik vraag dit omdat er diverse add-ons and apps zijn uitgebracht en dat ze misschien in conflict zullen komen met elkaar vanwege de andere taal aangezien er veel en veel meer in het engels in te krijgen.
Wat raden jullie mij aan en waar moet ik rekening mee houden?
Bvd.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25

Viking Kvinne

Bestla

clique ici

[ Voor 4% gewijzigd door Viking Kvinne op 14-09-2005 09:52 ]

• hanhoo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-01 14:33
Ik gebruik NL al meer dan een half jaar. Nooit problemen.

Verwijderd

NL -> de taal van je gids komt overeen met die van de rest van MCE
UK -> de meeste plug-ins heb je inderdaad alleen in het engels

maar niet of wel werken van plug-ins ligt zelden aan welke taal je MCE is. Ik heb een engelse en een nederlandse MCE-PC en op beide doen de plug-ins het die ik heb geporbeerd (wat natuurlijk niet alles is)

Er bestaat een werkende hack om alleen de MCE-interface (los van de rest van windows) van taal te veranderen. Zoek er maar eens naar op www.xpmce.nl of www.thegreenbutton.com

Ik geef persoonlijk (zoals veel tweakers) de voorkeur aan de engelse versie van welk besturingssysteem dan ook omdat bij problemen de kans om een oplossing te vinden groter is: Je tikt de exacte foutmelding met haakjes in google in en je vind vrijwel altijd een oplossing of althans de richting waarin je moet zoeken.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hier is ontzettend veel over te vinden. Als je alleen even kijkt naar de posts hierboven en de topics die in Windows Operating Systems lopen was je genoeg antwoorden tegen gekomen. Aangezien ik daarover in je topicstart helemaal niks terugzie sluit ik dit topic. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) daarover nog eens door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.