Ik maak er maar weer een combinatie van. Een tweetal gebeurtenissen in de Achterhoek. De huldiging van zijspancrosser Daniël Willemsen en zijn bakkenist Sven Verbrugge. Het duo werd onlangs wereldkampioen zijspancross en werd dinsdag gehuldigd in Lochem. Ze kwamen aan per parachute.
1. Alle ogen naar boven gericht

2. Sven Verbrugge had er zin an

3. Een zachte landing

4. En ook Daniël Willemsen vond het top

5. De kersverse wereldkampioen

6. Ook Erika Terpstra was er om de heren te feliciteren

De maand september is in het oosten de maand van de septemberfeesten en kermissen. Ik was aanwezig bij de kermisoptocht in Steenderen. Uit een enorm aantal foto's een selectie van de leukste.
7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Bij de optochtfoto's heb ik uit de grote selectie foto's vooral close-ups gehaald, omdat ik die wel erg leuk vond. Das dus een bewuste keuze
Foto's zijn gemaakt met een Nikon D70 + kitlens 18-70 en Sigma 70-300 APO DG. Tips, truucs en hints zijn altijd welkom!!
1. Alle ogen naar boven gericht

2. Sven Verbrugge had er zin an

3. Een zachte landing

4. En ook Daniël Willemsen vond het top

5. De kersverse wereldkampioen

6. Ook Erika Terpstra was er om de heren te feliciteren

De maand september is in het oosten de maand van de septemberfeesten en kermissen. Ik was aanwezig bij de kermisoptocht in Steenderen. Uit een enorm aantal foto's een selectie van de leukste.
7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Bij de optochtfoto's heb ik uit de grote selectie foto's vooral close-ups gehaald, omdat ik die wel erg leuk vond. Das dus een bewuste keuze
Foto's zijn gemaakt met een Nikon D70 + kitlens 18-70 en Sigma 70-300 APO DG. Tips, truucs en hints zijn altijd welkom!!
[ Voor 5% gewijzigd door wolly_a op 08-05-2006 09:13 ]