Toon posts:

nieuwe behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe behuizing voor mijn thuisserver.
Het hoeft geen serverkast te zijn maar het moet een (atx)kast zijn (liefst miditower) waarin veel harddisks kunnen (rond de 8 stuks geschroefd, dus niet ducktape ofzo!!!) omdat het een fileserver is.
Hij mag niet veel kosten, heeft er iemand toevallig een type of model nummer want zoeken via google levert veel te veel verschillende types/prijzen op.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Deze? http://www.coolermaster-e...title=CAV-T03Cavalier%203
Daar kan je met zo'n 4-in-3 ding van coolermaster nog 4 extra schijven in stoppen, moet voldoende zijn dus?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mag niet veel kosten? En wat vind jij niet veel?
Mijn favoriet: Coolmaster Stacker

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
euro of 50 max dus die bovenstaande antwoorden voldoen niet :) ik vindt 120 euro gemiddeld wel een beetje te duur voor een kastje dat op zolder gaat staan.

Wellicht iemand ervaring tot 50 euro? :)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 00:01 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Is dat inclusief of exclusief voeding?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
ex want een voeding heb ik al! ;)

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:51

DropjesLover

Dit dus ->

je kan toch gewoon een heel goedkoop kastje kopen, daar kan je meestal al 3/4 hd's in kwijt (in plaats van 2 floppy's) en verder heeft een miditower meestal 3/4 5.25" bays, kan je ook hd's in kwijt met een kleine aanpassing/ goed mod spul......

bijvoorbeeld: pricewatch: Sweex D4-300 (ATX, 300W, Zwart)....

kijk wel voor stoffilters als ie op zolder gaat staan, anders verstoppen je fans en heatsinks en gaan de koelprestaties drastisch achteruit.....

-edit-
kijk voortaan eerst in de pricewatch als je dit soort vragen hebt, met name bet betrekking tot de prijs...
koste mij 5 sec om alle miditowers op te zoeken en op prijs te sorteren....;)

[ Voor 20% gewijzigd door DropjesLover op 14-09-2005 00:28 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:48

McBoom

Broem

Deze dan? Geen voeding en ruimte voor hd's :)

The ramblings of an idiot

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je je voor je op GoT post een beetje orienteert in de mogelijkheden. Daar hoort bij het lezen van reviews (of in dit geval gewoon de locale PC-boeren en kringloopwinkels aflopen). Een 'Welke ... moete ik kopen?' topic geeft aan dat je dat niet gedaan hebt en is dus ook niet gewenst op GoT :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.