Goh leuk! .. denk je dan, mijn detacheerder heeft een projectje voor me
"Jah, voor een bedrijf in Apeldoorn" zegtie dan (-> www.yokogawa-europe.com) en dan "inbedrijfstellen van de installatie in Saudie Arabië of Ivoorkust. Lijkt je dat wat?"
Ik "euh ..."
"We willen je liefst deze week nog op gesprek sturen!"
Ik "euh ... stuur me eerst nog maar wat weedjes en feitjes in een mailtje en dan neem ik wel weer ff contact op morgen"
'k Weet niet of er mensen zijn die ervaring hebben met deze twee landen, maar na een kwartiertje Goegelen had ik nog niet zoiets van "Goh jah leuk! Doen we!"
Ik bedoel ..

Saudie Arabië blijkt buren met Irak, Iran, Koeweit, Soedan en Jordanië
Dus ...... kweenie hoor
nah en dan de Ivoorkust ...

...
Ze hebben naast mij (HTS, 27 en al 2 jaar ervaring) ook nog een zootje pas afgestudeerde HTS-ers op het oog, en die moeten ook maar ff A.S.A.P. op gesprek .. als ik ze vraag naar wat hun al van de opdracht weten .. "euh"
Lijkt mij typisch gevalletje, ze SCHREEUWEN om mensen, ze betalen BAKKEN met geld, dus we sturen snel wat goedkope mensen erheen en we scoren zelf ff flink!!
Kweenie hor ... als land lijkt de Ivoorkust mij best wel wat en voor een weekje of twee is dat natuurlijk een onvergetelijke ervaring
.. maar als je dan die context leest

Zou de soep echt zo heet gediend worden als hij wordt opgediend of valt het allemaal wel wat mee?
thnx
"Jah, voor een bedrijf in Apeldoorn" zegtie dan (-> www.yokogawa-europe.com) en dan "inbedrijfstellen van de installatie in Saudie Arabië of Ivoorkust. Lijkt je dat wat?"
Ik "euh ..."
"We willen je liefst deze week nog op gesprek sturen!"
Ik "euh ... stuur me eerst nog maar wat weedjes en feitjes in een mailtje en dan neem ik wel weer ff contact op morgen"
'k Weet niet of er mensen zijn die ervaring hebben met deze twee landen, maar na een kwartiertje Goegelen had ik nog niet zoiets van "Goh jah leuk! Doen we!"
Ik bedoel ..
Even een kaartje erbij gezocht ..Bron: http://www.travelmap.nl/i...akantie.asp?pid=54&pid=54
Wist je dat...
Bioscopen en theathers hier verboden zijn?
Algemene reisinformatie
LET OP: Saudi Arabi� heeft een negatief reisadvies.
Reizen naar Saudi Arabi� wordt momenteel afgeraden door het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken. Dit vanwege de vele terrostische aanslagen van de laatste tijd. Jammer als je van veel woestijn, de Arabische cultuur of de steden Mekka en Medina houdt!
Gezondheid
Voor een vakantie naar Saudi Arabi� voorzorgsmaatregelen nemen tegen de ziektes DTP, Hepatitus A, Buiktyfus en Malaria.
Inenting: Aanbevolen
Eten en drinken
/me Alcohol is in dit streng islamitische land nauwelijks verkrijgbaar.![]()
Gegrilde kip is populair als hoofdmaal. Fuul is een pasta van bonen, knoflook en citroen. Of neem je falafel of shoarma? Eet niet met je linkerhand, deze is onrein in Saudi Arabi�.
Kraanwater drinken: afgeraden
Cultuur
De inwoners van Saudi Arabi� zijn streng islamitisch. De positie van je familie bepaalt jouw positie in het land. De koning staat boven alle standen. Niet-moslims zijn niet welkom in Medina en Mekka. Taal: Arabisch

Saudie Arabië blijkt buren met Irak, Iran, Koeweit, Soedan en Jordanië
Dus ...... kweenie hoor
nah en dan de Ivoorkust ...
Owjah, ff een sfeerplaatjeBron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivoorkust
In 1990 werd de eis van de oppositie om het land te democratiseren groter en president Houphouët-Boigny introduceerde het meerpartijenstelsel. Houphouët-Boigny overleed in 1993 en werd door partijgenoot Henri Conan Bédié. In 1996 berichtte Amnesty International dat in de 3 jaar dat Bédié regeerde er meer mensen gevangen waren gezet dan onder 33 jaar Houphouët-Boigny.
[..]
Bédié werd na een militaire machtsovername in 1999 vervangen door Robert Guéï, die voorzitter van het Nationaal bevrijdingsfront(!!) werd. Laurent Gbagbo werd op 26 oktober 2000 president van de Côte d'Ivoire.
Het bleef daarna echter onrustig in het land met een mislukte coup in 2001 en muiterij van het leger in 2002. Het resulteerde uiteindelijk in een burgeroorlog tussen de regeringstroepen uit het christelijke zuiden en diverse rebellen-groepen uit het islamitische noorden. Veel moslims voelen zich namelijk gediscrimineerd door de regering van Gbagbo.
In 2003 wordt bij vredesonderhandelingen overeengekomen een regering van nationale eenheid te vormen. VN-troepen worden ingezet om de vrede te bewaken. Na een korte periode van relatieve rust werd president Gbagbo er herhaaldelijk van beschuldigd de vrede in gevaar te brengen. De betrokken partijen hielden zich steeds minder aan het akkoord. De rebellen erkenden zijn gezag niet meer toen Gbagbo in mei 2004 drie ministers van de oppositie ontsloeg. Na het verlopen van de ontwapenings-deadline in oktober 2004 namen de regeringstroepen de wapens weer op tegen de rebellen.
De situatie escaleerde toen bij bombardementen op stellingen van de rebellen negen Franse VN-soldaten omkwamen. Het Franse leger vernietigde vervolgens ter vergelding de gehele Ivoriaanse luchtmacht. Dat leidde tot anti-Franse demonstraties en plunderingen in de stad Abidjan. Duizenden Europeanen verlieten het land.

...
Ze hebben naast mij (HTS, 27 en al 2 jaar ervaring) ook nog een zootje pas afgestudeerde HTS-ers op het oog, en die moeten ook maar ff A.S.A.P. op gesprek .. als ik ze vraag naar wat hun al van de opdracht weten .. "euh"
Lijkt mij typisch gevalletje, ze SCHREEUWEN om mensen, ze betalen BAKKEN met geld, dus we sturen snel wat goedkope mensen erheen en we scoren zelf ff flink!!
Kweenie hor ... als land lijkt de Ivoorkust mij best wel wat en voor een weekje of twee is dat natuurlijk een onvergetelijke ervaring
Zou de soep echt zo heet gediend worden als hij wordt opgediend of valt het allemaal wel wat mee?
thnx
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-09-2005 00:26 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2