[Outlook 2003] Originele bestanden mail en adressen

Pagina: 1
Acties:

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:09

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Na een problemen met Windows maar eens opnieuw geinstalleerd en daarna ook mijn MS Office SMB met o.a. Outlook 2003.

Ik heb mijn oude partitie met daarop outlook nog staan, maar geen export van gemaakt.

Ik vraag mij dus af welke bestanden ik kan terugzetten om de mail en eventuele account weer werkende te krijgen.

Ik heb al diverse bestanden uit de profile settings terug proberen te zetten maar zonder succes.

De oude partitie is om ombekende redenen niet meer bootable, heb zelfs een repair geprobeerd maar kom er niet doorheen. De partitie is wel te mounten onder WIndows en kan er dus bij, de vraag is welke bestanden moet ik terugzetten als dat uberhaubt mogelijk is.

In Faq doorgenonemen en met waarschijnlijk de onjuiste zoektermen niets kunnen vinden.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

John2B schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:42:
[...]

In Faq doorgenonemen en met waarschijnlijk de onjuiste zoektermen niets kunnen vinden.
Pardon?
Je hebt in de faq niets kunnen vinden? :X

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:09

John2B

I Love RAID5..!!

Topicstarter
Inderdaad, zoals het in FAQ staat, echter om een of andere vreemde reden stond bij bij twee dezelfde bestanden zodat er na de import ogenschijnlijk niets veranderde.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship