Hallo,
Sinds vandaag zit ik met het volgende probleem:
Ik heb een SB Audigy 2 aangeschaft.
Nu dacht ik dat dit niet ging werken aangezien ik ook een onboard soundcard heb.
Dit werkt echter perfect, totdat ik Virtual DJ van Atomix opstartte, ik kreeg gelijk een foutmelding over de directx drivers, welke ik volledig up2date heb.
Nou had ik hier dus een paar mogelijkheden voor waar ik niet uitkom:
1. Mijn onboard soundcard zit (toch wel) dwars -----> hoe schakel ik deze uit?
2. Mijn DirectX drivers zijn blijkbaar toch niet goed -----> hoe uninstall ik deze volledig, alvorens de nieuwe te installeren?
3. De drivers van mijn Audigy 2 zijn niet goed -----> deze drivers kreeg ik op cd erbij, dus dit lijkt me eerlijk gezegd de minst logische fout.
Hopelijk hebben jullie hier meer verstand van, en kan iemand mij helpen...
Anton
Sinds vandaag zit ik met het volgende probleem:
Ik heb een SB Audigy 2 aangeschaft.
Nu dacht ik dat dit niet ging werken aangezien ik ook een onboard soundcard heb.
Dit werkt echter perfect, totdat ik Virtual DJ van Atomix opstartte, ik kreeg gelijk een foutmelding over de directx drivers, welke ik volledig up2date heb.
Nou had ik hier dus een paar mogelijkheden voor waar ik niet uitkom:
1. Mijn onboard soundcard zit (toch wel) dwars -----> hoe schakel ik deze uit?
2. Mijn DirectX drivers zijn blijkbaar toch niet goed -----> hoe uninstall ik deze volledig, alvorens de nieuwe te installeren?
3. De drivers van mijn Audigy 2 zijn niet goed -----> deze drivers kreeg ik op cd erbij, dus dit lijkt me eerlijk gezegd de minst logische fout.
Hopelijk hebben jullie hier meer verstand van, en kan iemand mij helpen...
Anton