DVD Creating Tool

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Gemeni
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03 11:08
Ik wil graag beginnen met het maken van DVDs. Dan bedoel ik DVDtjes met een eigen menu, fotos, movies, enz...

Nu wil ik graag makkelijk beginnen, maar toch graag leuke dvds kunnen maken met bijvoorbeeld slideshows, scene selection enz...

Om een lang verhaal kort te houden, ik ben dus op zoek naar een makkelijk te gebruiken DVD creation tool. Het liefst met wat leuke templates en wizards...

Iemand een id welk programma ik kan gebruiken? Kheb al enkele programmas geprobeert, maar niet echt iets gevonden wat ik echt zocht...

Alvast bedankt!!

Smart #5 Review of deel je ervaringen met anderen via de WhatsApp groep

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja, ik ga dit topic toch op slot zetten. Ik zie geen enkele eigen inzet. Het is niet zo heel moeilijk om even te gaan [search=zelf dvd maken] en wat programma's uit te zoeken. Ik stel voor dat je wat meer programma's zoekt en probeert en degene uitkiest die je het prettigst vindt werken; er is immers voldoende over te vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.