[BF2] Geen promotie?!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:08
Ik ben als redelijke BF2 newbee net over de 1000 globalscore punten heen gegaan (heb er 1049), maar ik krijg maar geen promotie! Herstarten van spel etc. etc. wil niet baten. Mijn progress bar is wel helemaal vol. Ik heb weinig gekilld maar veel gemedict. Iemand enig idee?!

Screenshot

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Z-Dragon schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:12:
Ik ben als redelijke BF2 newbee net over de 1000 globalscore punten heen gegaan (heb er 1049), maar ik krijg maar geen promotie! Herstarten van spel etc. etc. wil niet baten. Mijn progress bar is wel helemaal vol. Ik heb weinig gekilld maar veel gemedict. Iemand enig idee?!

Screenshot
Even paar uurtjes wachten.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Duurt namelijk even voordat de stats upzijn gedate. Nog even geduld. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Justifier op 13-09-2005 21:16 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 17:11
had je met de search of met google ook eenvoudig kunnen vinden.
log uit BF2 uit en log dan weer in vaak is het dan weer geupdate of wacht gewoon eeen paar uurtjes.

• Z-Dragon
In-game kreeg ik ook geen melding van promotie. Dat kreeg ik de eerste keer wel?
Edit: ik zei ook al dat ik meerdere keren opnieuw ingelogd en opnieuw opgestart ben/heb.

[ Voor 36% gewijzigd door Z-Dragon op 13-09-2005 21:18 ]

^ Wat hij zegt.

• Z-Dragon
Plotseling (rond de 1060 punten) kreeg ik dan toch promotie. Vreemd geregeld. :)

^ Wat hij zegt.

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Misschien meer geduld hebben ?

Om hier nou een topic over te openen :?

Verwijderd

Z-Dragon schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:28:
Plotseling (rond de 1060 punten) kreeg ik dan toch promotie. Vreemd geregeld. :)
Is niets vreemd aan, er moet eerst op de stat server bekend zijn dat je over de 1000 punten hebt. Zodra je daarna nog een punt scoort weet het spel dat je genoeg punten hebt en krijg je de promotie. Alleen duurt het soms even voordaat de stats server alle informatie van de gameservers krijgt, dit is geen directe continue connectie natuurlijk. Dit kun je gewoon Googlen hoor.

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Hoe lopen die puntentellingen nu eigenlijk qua optelling?

zijn er lijsten beschikbaar die je een overzicht geven van bij welke punten je welke promotie krijgt?
Niet dat ik zover kom want zon sterspeler ben ik dus niet maar wel goed om te weten natuurlijk :)

computer voor alle werkzaamheden

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Z-Dragon schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 21:28:
Het heeft niet veel met de hoeveelheid punten te maken maar meer met de snelheid of frequentie waarmee ea de stats bijwerkt :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
/dicht
Dit is al zo verdomd vaak beantwoord in de grote topics :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.