Microsoft Intellipoint 5.1 deinstalleren*

Pagina: 1
Acties:

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een tijdje geleden gebruikte ik op mijn iBook (1.33, Tiger) een Microsoft muis. Ik heb echter nu een simpele logitech muis gekregen en wil daarom de microsoft driver deinstalleren. De driver heet Microsoft Intellipoint 5.1 en wordt geinstalleerd in (naar mijn weten) alleen de applications folder.

Als je dit .app bestand weggooit is het echter niet mogelijk mijn prullenbak te legen zonder eerst de folder actions te disabelen. Als ik nu restart, is het bestand - ook al heb ik het verwijderd - terug gezet in mijn applications folder.

Is er een manier om de Intellipoint driver te deinstalleren? Het is niet zo dat ik er nou echt last van heb maar het is wel erg irritant dat hij niet gewoon te verwijderen is.

(De topictitel moet eigenlijk zijn Microsoft Intellipoint 5.1 driver deinstalleren, excuus.)

[ Voor 7% gewijzigd door Matias op 13-09-2005 20:56 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Microsoft heeft in de KB een artikel staan over het verwijderen van IntelliPoint op de Macintosh. Een probleem alleen is dat de beschrijving alleen voor het klassieke Mac OS is en niet voor Mac OS X. Heb al gekeken of er nog een voorkeurenpaneel van IntelliPoint in de Systeemvoorkeuren staat? Deze kun je verwijderen door rechts te klikken op het voorkeurenpaneel en dan 'verwijderen' te kiezen. Misschien dat er ook bij het inloggen ook nog wat automatisch wordt gestart. Dit kun je vinden onder Systeemvoorkeuren » Accounts » Inloggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2005 21:17 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kan niet echt veel hierover vinden, maar de KB van MS heeft twee artikelen betreffende dit soort zaken:
[url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;247586]een en twee.

Aan de hand daarvan vermoed ik dat er nog iets in je preference panel te vinden moet zijn. Staat daar niets? Of is er een help file voor?

:( ik moet sneller leren typen, maar we vermoeden hetzelfde dus...

[ Voor 10% gewijzigd door breinonline op 13-09-2005 21:20 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Rechtermuisknop in System Prefs > Remove werkt inderdaad!

Stom, daar had ik dus echt niet aan gedacht gewoon. :Y) Hoe simpel kan je iets maken

Verwijderd

Zo verwijder je alleen het voorkeurspaneel, in de map hulpprogramma's staat als het goed is de intellipoint uninstaller waarmee je ook de system extensies verwijdert.