[FP] fout in opsomming Vista versies

Pagina: 1
Acties:

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:31
Ik hoop dat ik het bericht op de goede plek zet, maar er staat een fout in het het artikel over de 7 versies van windows Vista. http://www.tweakers.net/nieuws/38948 De ultimate editie hoort bij de Home categorie, terwijl de Professional editie juist bij de Business categorie hoort. Hieronder heb ik een quote van de bron overgenomen. Kunnen jullie dat aanpassen.

Ik zie net dat er ook een spel-en tikfoutjes topic in FA is, misschien was dat een betere plek geweest voor dit bericht. Excuses daarvoor.
In the Home category, Microsoft will create four product editions: Vista Starter Edition, Vista Home Basic Edition, Vista Home Premium Edition, and Vista Ultimate Edition (previously known as the "Uber" Edition). The Business category will feature three editions: Vista Small Business Edition, Vista Professional Edition, and Vista Enterprise Edition.

[ Voor 14% gewijzigd door s441558 op 14-09-2005 09:44 . Reden: toevoeging ]

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• Harm
  • Niet online
Done.

[edit]
Dit soort zaken horen trouwens buiten het spellingtopic, omdat ze niet over spelling maar over tekststructuur gaan.

[ Voor 93% gewijzigd door Harm op 13-09-2005 23:31 ]

• s441558
  • Laatst online: 17:31
Thanx, er staat echter nog een foutje in de laatste alinea.
De Windows Vista Enterprise Edition richt zich op het bedrijfsleven en is een uitgebreide versie van de Professional Edition uit de Home-categorie, waar het onder andere Virtual PC en een meertalige gebruikersinterface aan toevoegt.
Dat moet natuurlijk de Business-categorie zijn. Om het je makkelijk te maken, heb ik de laatste alinea even in de goede volgorde gezet en Home-categorie weggehaald. Hoef je alleen maar te copy-pasten.

De Business-categorie kent als eenvoudigste versie de Windows Vista Small Business Edition, ontworpen voor kleine bedrijfjes zonder IT-afdeling. Deze versie biedt vooral backupmogelijkheden. Windows Vista Professional Edition is een krachtig besturingssysteem voor bedrijven van allerlei formaten. Deze versie is bestemd voor 'decision makers' en IT-managers. Professional Edition biedt onder meer domein- en managementfunctionaliteit en is compatible met niet-Microsoft-standaarden van bijvoorbeeld Novell, NetWare en SNMP. De Windows Vista Enterprise Edition richt zich op het bedrijfsleven en is een uitgebreide versie van de Professional Edition, waar het onder andere Virtual PC en een meertalige gebruikersinterface aan toevoegt.

[ Voor 6% gewijzigd door s441558 op 14-09-2005 09:54 ]

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Thx & fixed

* Yoeri geeft s441558 een +1 behulpzaam

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden