Toon posts:

Router valt uit bij bezoeken pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloze router van smc en elke keer als ik een bepaalde site wil bezoeken dan valt mijn verbinding weg.
Wat kan ik hier aan doen behalve natuurlijk die site bezoeken.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:31:
Ik heb een draadloze router van smc en elke keer als ik een bepaalde site wil bezoeken dan valt mijn verbinding weg.
Wat kan ik hier aan doen behalve natuurlijk die site niet bezoeken.
;)

Wat heb je zelf al geprobeerd?
het ding ff resetten?
config opnieuw doen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06-2025
belachelijke post... chech de FAQ!

slotje?

Verwijderd

Welke site? Misschien dat er een "filter" op je router zit, die bepaalde sites filtert?

/me bedoeld:

Kijk of er in je router iets ingesteld staat in de trand van "block .. pages oid" ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 20:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de site van wannadoo daar staat rechtsboven een advertentie over het 20 mb abbo met voorinschrijven.
Ik heb al gekeken in de config van mijn router maar daar staat niks erover,het enige wat helpt is mijn router resetten.

Dan kan je wel vinden dat dit een belachelijke vraag is en zeggen van het staat in de faq(heb ik als eerste gecheckt),dan hoef je niet meteen zo toon aanslaan Pino.Gelukkig zijn er ook nog normalen tweakers die een newbie de helpende hand willen geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:40:
Het gaat om de site van wannadoo daar staat rechtsboven een advertentie over het 20 mb abbo met voorinschrijven.
Ik heb al gekeken in de config van mijn router maar daar staat niks erover,het enige wat helpt is mijn router resetten.

Dan kan je wel vinden dat dit een belachelijke vraag is en zeggen van het staat in de faq(heb ik als eerste gecheckt),dan hoef je niet meteen zo toon aanslaan Pino.Gelukkig zijn er ook nog normalen tweakers die een newbie de helpende hand willen geven.
Heb je het probleem als je draadloos surft? Misschien kun je met een UTP kabel de modem + pc met elkaar verbinden. Als hij dan uitvalt is er iets mis met je router me thinks :+

Verwijderd

Topicstarter
Zal het morgen even checken of het ook zo is op mijn computer met utp kabel of dat ook zo is.

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt alleen op de draadloze laptop en niet op de computer met de utp.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem kan niet worden opgelost want het is een vreemde fout van de smc router waar ikzelf ben achtergekomen.
Je hebt een optie in de router om hem op super dynamic te zetten(de snelheid van je netwerk kaart) als je een 105 kaart heb tenminste en dat heb ik.
Dus toen ik hem weer terug heb gezet nar de mixed mode was het opgelost.de technische dinst van smc staat voor een raadsel en zegt dat het niet zo mag zijn maar het is dus echt zo.
Ik heb nu hem opgeruild voor een asus router.

Verwijderd

webinn schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:34:
belachelijke post... chech de FAQ!

slotje?
Hallo, houd jij je er even buiten in het vervolg?

Verwijderd

EN hier dus verder: Asus 520g de luxe probleem
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.