Toon posts:

websites die misbruik maken van google

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het uitzoeken hoe google in elkaar zit, ik browse zelf ook altijd standaard met de google bot useragent tag om zo te ondekken of websites mij dan omleiden :)

Ik vroeg me af of er een lijst bestaat van websites die google misbruiken om hoog in de ranking te komen, of weten de tweakers hier een paar bekende sites?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 19:19 ]

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Modbreak:Wat heeft deze reactie dan nog voor zin :?

[ Voor 79% gewijzigd door André op 13-09-2005 20:36 ]

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Ze zijn bij Google ook niet achterlijk en kennen dit trucje allang. Google heeft ook bots met een 'normale' useragent van IE ofzo. Als de aangeboden content niet met elkaar overeen komt, dan komt de site op een blacklist... Ik verwacht niet dat er nog veel sites zijn die dit nog toepassen.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Andre-85 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:54:
Ze zijn bij Google ook niet achterlijk en kennen dit trucje allang. Google heeft ook bots met een 'normale' useragent van IE ofzo. Als de aangeboden content niet met elkaar overeen komt, dan komt de site op een blacklist... Ik verwacht niet dat er nog veel sites zijn die dit nog toepassen.
Daar vergis je je in, er zijn nog heel veel sites die het gebruiken. De techniek die je noemt wordt wel door google toegepast maar is dermate traag (omdat ze niet alle servers op een andere useragent zetten ;) ) dus veel sites ontlopen die check.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn firefox BROWSER op de useragent van googlebot ingestelt, ik surf zo webpaginas, en je ziet het zo als het niet klopt :)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Als je wat contacten hebt dan kun je zo aan alle IP adressen van de Google servers komen. De useragent techniek is nogal achterhaald. :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

TheBorg schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 20:40:
Als je wat contacten hebt dan kun je zo aan alle IP adressen van de Google servers komen. De useragent techniek is nogal achterhaald. :)
Ook de techniek die jij noemt is achterhaald ;) en vies...
Pagina: 1