Hallo mensen,
Ik ben hier nieuw dus ik weet niet of dit in het goede forum staat
Ik heb nog een nieuwe computer (medion bij ALDI gekocht).
Nu heb ik sinds kort dat m'n systeem compleet vastloopt de ene keer bij het opstarten (al) de andere keer bij het werken ermee.
Tijdens het werken met de computer en als ik muziek draai kan ik al horen wanneer het systeem vast gaat lopen, namelijk door het stotteren van de muziek en dan na 30 seconden ongeveer staat het systeem helemaal vast.
Niets helpt meer, zelfs 'CTRL + ALT + DEL' ook niet.
M'n pc kan voldoende ventileren en is niet echt warm het vastlopen gebeurd soms wel na 5 minuten zelfs als de pc 24 uur uit heeft gestaan
Medion zegt dat het een reststroom probleem kan zijn;
mooi niet:
Ik ben hier nieuw dus ik weet niet of dit in het goede forum staat

Ik heb nog een nieuwe computer (medion bij ALDI gekocht).
Nu heb ik sinds kort dat m'n systeem compleet vastloopt de ene keer bij het opstarten (al) de andere keer bij het werken ermee.
Tijdens het werken met de computer en als ik muziek draai kan ik al horen wanneer het systeem vast gaat lopen, namelijk door het stotteren van de muziek en dan na 30 seconden ongeveer staat het systeem helemaal vast.
Niets helpt meer, zelfs 'CTRL + ALT + DEL' ook niet.
M'n pc kan voldoende ventileren en is niet echt warm het vastlopen gebeurd soms wel na 5 minuten zelfs als de pc 24 uur uit heeft gestaan
Medion zegt dat het een reststroom probleem kan zijn;
mooi niet:
Wie kan mij helpen?Naar alle waarschijnlijkheid bevind er zich restspanning op de pc, dit kunt u op de volgende wijze verwijderen:
- schakel de pc uit
- zet de schakelaar op de achterzijde van de pc op 0
- haal de stekker van de stroomtoevoer uit de pc
- druk 10 maal op de powerknop aan de voorzijde van de pc
- bevestig de stekker van de stroomtoevoer weer aan de pc
- zet de schakelaar op de achterzijde van de pc weer op 1