[2000] Website alleen op het werk traag

Pagina: 1
Acties:

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 15:14
Ik zit met een probleem waar ik eigenlijk geen oplossing voor weet.. De search heb ik al gebruikt maar hier kan ik geen vergelijkbaar probleem vinden.

Ik afgelopen maand mijn website (PHP/MySQL forum) verhuisd van bhosted.nl naar pcextreme.nl. Dit is overal een goede vooruitgang wat betreft snelheid, behalve op mijn werk. Daar is de site echt niet vooruit te duwen en niet werkbaar. Zodra ik weer thuis ben zijn alle problemen opgelost en is het supersnel.
Bij bhosted.nl had ik hier dus geen last van.

Andere leden van mijn website hebben er ook geen last van op de momenten dat ik de website vanaf mijn werk bezoek, dus het moet haast wel aan de kant van mijn werk liggen. De website van pcextreme is wel goed te benaderen vanaf mijn werk, net als de database van mijn server en FTP.

Ik weet verder niet heel veel over het netwerk op mijn werk, dus veel info kan ik daar niet over geven. Mijn PC draait daar met Windows 2000 en alles zit vrij goed dicht. Kan bijvoorbeeld niet mijn internetinstellingen wijzigen.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en of dit is op te lossen?

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 13-09-2005 17:20 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

misschien een keer een tracert uitvoeren, kun je precies zien waar het fout gaat.