Ik heb een speciaal programma'tje die packets verstuurd. Een packet ziet er uit als bijvoorbeeld "12.133.41.121.2" waarbij ieder getal een betekenis heeft. Hierop terug krijg het programma'tje een string gestuurd, echter ook hierbij heeft ieder getal een specifieke betekenis.
Ik wil uiteindelijk een interperter maken en dit koppelen aan een GUI.
Mijn probleem is dat ik dus een string heb met getallen en scheidingstekens (zijn geen .'en maar er wordt een ASCII teken gebruikt) Nu wil ik dus de getallen scheiden.
String Packet = <getalreeks met scheidingstekens>
packet.split
packet.replaceAll("teken 1","teken2")
werken niet. Ik moet er waarschijnlijk dus een Vector van maken (ik weet namelijk nooit hoeveel waardes ik precies terug krijg) maar hoe doe ik dit precies?
Dus niet hoe ik een vector aan maak, maar hoe ik de string er dus in verwerk en zo chronologisch de waardes eruit kan halen.
Alvast bedankt!
Ik wil uiteindelijk een interperter maken en dit koppelen aan een GUI.
Mijn probleem is dat ik dus een string heb met getallen en scheidingstekens (zijn geen .'en maar er wordt een ASCII teken gebruikt) Nu wil ik dus de getallen scheiden.
String Packet = <getalreeks met scheidingstekens>
packet.split
packet.replaceAll("teken 1","teken2")
werken niet. Ik moet er waarschijnlijk dus een Vector van maken (ik weet namelijk nooit hoeveel waardes ik precies terug krijg) maar hoe doe ik dit precies?
Dus niet hoe ik een vector aan maak, maar hoe ik de string er dus in verwerk en zo chronologisch de waardes eruit kan halen.
Alvast bedankt!