Momenteel werk ik via een uitzendbureau bij mijn werkgever. Nu mijn eerste 6 maanden voorbij zijn krijg ik een contract hier. Echter omdat dit contract door HR in het buitenland opgesteld moet worden blijkt dit nog even te gaan duren. Mijn werkgever bood mij aan dat ik niet meer via het uitzendbureau betaald werd maar dat ik een rekening mocht sturen voor de gemaakte uren tegen het tarief wat het uitzendbureau rekend voor mij. Echter willen ze hierover geen loonbelasting etc. hoeven te betalen dat moet ik dan zelf regelen. Ik kom niet in aanmerking voor freelance of inkomen uit overige werkzaamheden omdat ik gewoon loon krijg.
Hoe kan ik dit regelen? Het gaat dus om een tijdelijke oplossing voor een paar weken die mijn baas als bonus ziet voor het harde werken en omdat hij liever het geld aan mij geeft dan aan een uitzendbureau.
Hoe kan ik dit regelen? Het gaat dus om een tijdelijke oplossing voor een paar weken die mijn baas als bonus ziet voor het harde werken en omdat hij liever het geld aan mij geeft dan aan een uitzendbureau.