Wegeditten in MCE topic

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Ik wil hierbij mijn ongenoegen uiten over de moderaties zoals gedaan in het volgende topic:

[rml][ MCE 2005] Post hier je werkende configuratie - help anderen[/rml]

Ik heb hier tot twee keer toe een vraag gesteld, die zonder pardon verwijderd werd. Terwijl het vragen waren waar ik weldegelijk uitgebreid naar gezocht heb, en waar ik het antwoord niet op heb kunnen vinden. Deze vragen (weet ze helaas niet meer...) hadden betrekking op MCE, en waren in mijn ogen de moeite niet om een nieuw topic voor te openen. Deze zou namelijk meteen (terecht!) gesloten worden. Daarom heb ik deze kleine vragen dus in het betreffende topic gesteld.

Het is in mijn ogen namelijk, helemaal gezien de titel (help anderen!), een topic om juist kleine dingetjes de wereld uit te helpen. En dat gebeurt mijns inziens niet door alleen het plaatsen van specs, en het verwijderen van alle andere relevante vragen/opmerkingen.

Daarbij... Wordt er gisteren ook een vraag gesteld, die dan weer niet wordt verwijderd...

Mijn suggesties: Óf maak er een "MCE Specs opsomtopic" van, dus zonder het help anderen, wat dus klaarblijkelijk niet mogelijk is, óf laat mensen gewoon relevante vragen waarnaar ze gezocht hebben stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heb je dit stukje in de openingspost gelezen?
NB: Vragen of verzoeken met meer details over geposte configuraties zijn wel toegestaan. Voor echte vragen (bijvoorbeeld over decoder-errors) is dit topic niet bedoeld.
Dat topic is gewoon een centrale opsomplek, enkel voor configuraties waarp MCE draait, kan erg handig zijn om terug te zoeken erin, of te checken of iemand met die config MCE al heeft draaien...

Voor andere vragen, is dat topic niet bedoeld, ook al is het naturlijk wel een perfecte plek om veel mensen die MCE hebben draaien te bereiken met je vraag, toch is het de bedoeling dat je gewoon een eigen topic daarvoor opstart

[ Voor 49% gewijzigd door RM-rf op 13-09-2005 15:31 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Sowieso had je dit beter in Oneens met een actie van een moderator? kunnen posten denk ik :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Topicstarter
Jazeker heb ik dat gelezen... Maar aangezien er geen ander "algemeen MCE" topic is, en er zodoende geen andere mogelijkheid is voor het stellen van korte vragen, en gezien het feit dat het topic pretendeert anderen te kunnen helpen, zou het het topic in mijn ogen ten goede komen als er wél vragen getolereerd worden. En niet zoals nu gebeurt, sommige vragen wel en anderen niet...

Als ik een topic open met een simpele kleine vraag, is het namelijk -vaak- ook weer niet goed genoeg, en wordt dat meteen getrashed...

edit: Zat ook te twijfelen of het hier thuishoort... Tis een combinatie met onvrede met een mod, en een verzoek tot een wat toleranter topic... Dus vandaar hier...
Dacht trouwens ook dat het genoemde topic een gesloten sticky was... Excuus...

[ Voor 40% gewijzigd door MikeyMan op 13-09-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

In WOS hebben ze hiervoor juist Oneens met een actie van een moderator? in het leven geroepen: dus als je het daar even zou willen posten: graag :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

MikeyMan schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:30:
Jazeker heb ik dat gelezen... Maar aangezien er geen ander "algemeen MCE" topic is, en er zodoende geen andere mogelijkheid is voor het stellen van korte vragen...
als een vraag echt geen eigen topic waard zou zijn, kan het enkel zo zijn dat hij via eenvoudig zoekwerk te vinden is, of zou je hem uit 'luiheid' stellen ...
Je kunt dus best wel een topic opstarten, een topic opstarten hoeft niet zo 'eng' te zijn...

grote topics, waarover de meningen overigens verdeeld zijn, hebben wel een zeker zin om bepaalde specifieke kennis te bundelen, vormen dan een 'verzamelplek' voor mensen met een specifieke interesse en kennis, en deze kunnen dat topic makkelijk via hun Active Topics vinden...
Maar men is op GoT ook een beetje wijfelig om teveel 'Grote Topics' op te zetten, juist omdat het als knowledgebas, en zoekbaarheid slecht werkt, en al snel ook het risico ontstaat dat vragen 'ondergesneeuwd' raken in een groot topic ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.