Toon posts:

Fifa 2006 demo -probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem met de demo van Fifa 2006,
als ik het spel opstart en een taal moet kiezen, springt hij telkens naar een andere taal, als ik teams wil kiezen doet hij hetzelfde.:+

Weet iemand waar dit aan kan liggen? ik heb al drivers voor de videokaart gedownload, maar dat was het iig niet, want hij heeft het nog steeds.

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-11 15:57
Zelfde probleem hier. Heb hem uiteindelijk geuninstalled en weg gegooid dus ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
he dat probleem heb ik ook:S
Heb hem al opnieuw geinstalleerd maar daarmee was het probleem niet opgelost:S.
Welk besturingssysteem en welke videokaart drivers heb je geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Jaeger schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 15:02:
he dat probleem heb ik ook:S
Heb hem al opnieuw geinstalleerd maar daarmee was het probleem niet opgelost:S.
Welk besturingssysteem en welke videokaart drivers heb je geinstalleerd?
Ik heb gewoon de nieuwste drivers voor mn ATI Radeon 9200pro gedownload op de officiele ATI site, verder allemaal standaard instellingen..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarschijnlijk ligt het aan de demo, als ik het zo bekijk.
Ik denk dat jullie nog even moeten wachten met de demo, totdat EA een goede versie uitbrengt van de demo :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
dit heb ik ook met fifa2006 demo. hebbeb jullie toevallig ook zon logitech draadloos set? want als ik de usb stekker van die set uit de pc haalt stopt het verspringen van de talen/teams. mss dat je dan met je, als je die hebt, joystick verder kan gaan? het is iig zeer irrie.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Crash
  • Laatst online: 01-12 20:56
Toevallig een joystick / gamepad aangesloten? Zo ja: trek die eens los :)

Verwijderd

Topicstarter
mrboomblaster schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 17:28:
dit heb ik ook met fifa2006 demo. hebbeb jullie toevallig ook zon logitech draadloos set? want als ik de usb stekker van die set uit de pc haalt stopt het verspringen van de talen/teams. mss dat je dan met je, als je die hebt, joystick verder kan gaan? het is iig zeer irrie.
Ik heb idd wel een draadloos toetsenbord + muis.. misschien dat dat het probleem is

• mrboomblaster
  • Laatst online: 14-10 14:51
bij mij ligt het iig wel daar aan. nu als ik de demo start haal ik de usb van de toetsenbord en muis er uit en ga met mun logitech gamepad verder. tis nog maar een demo hopelijk wordt dit probleem opgelost zodra het spel uit is.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• RambOo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Oplossing:

Afbeeldingslocatie: http://www.vdpeet.demon.nl/oplossing.png

De omcirkelde apparaten even (tijdelijk) uitschakelen en als het goed is komt het nu niet meer voor :) (Hier iniedergeval niet). Oja, is voor je multimediatoetsen dus die kan je dan niet gebruiken ;).

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 11:02
Dat zuigt...moet je helemaal rebooten om een demootje te kunnen spelen :/ EA moet gewoon ff een normale demo maken voordat ze iets uitbrengen.

• BramT
  • Laatst online: 01-12 21:36

BramT

Rule #1

Dit is inderdaad behoorlijk KLOTE... Alweer weet EA Sports weer gewoon bagger af te leveren. Het is inderdaad een USB controller probleem. Zoals in het screenshotje staat help het disablen van (alle) usb apparaten muv je keyboard/muis wel. Maar dit kan toch gewoon niet waar zijn...

En wederom zie ik weer overal PS2 controllers terug in het spel. Sommige combinaties zijn niet eens te maken met een toetsenbord. Dit is echt te ernstig slecht en erger me d'r al jaren aan.

Totdat ik hoor dat EA Sports 's iets gaat neerzetten waar ze trots op kunnen zijn ga ik het boycotten. Jammer dan, het zijn m'n frustraties niet meer waard.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• Torbellino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Hier hetzelfde probleem maar dan zelfs met het origineel uit de winkel.

Er is geen joystick aangesloten, maar wanneer ik een team kies krijg ik er gratis 4 joysticks bij. :?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het probleem is juist te wijten aan veel USB toetsenborden/muizen. Oplossing is jammer genoeg maar op één manier: (tijdelijk) op PS/2 aansluiten.

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Sorry, maar wat is het probleem van ps/2 :? Ik gebruik gewoon ps/2. Dan hebbie nog USB-poorten over, toch?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

theovds schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 19:04:
Sorry, maar wat is het probleem van ps/2 :? Ik gebruik gewoon ps/2. Dan hebbie nog USB-poorten over, toch?
Huh?

Het probleem in Fifa is te wijten aan het feit dat deze blijkbaar niet goed omgaat met sommige USB toetsenborden en muizen.
Mijn opmerking is dan ook: sluit als je wilt spelen je toetsenbord/muis dan aan op de PS/2 poort.
Daar zijn dus geen problemen mee.

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 11:08
Ik heb dit probleem ook als ik een trustmaster pad aansluit.
Kan ik dan niet spelen met mijn pad?

Of is daar een oplossing voor?

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 21:50

johnneman

rofl de bofl

ik heb t probleem ook, met de volledige versie. De oplossing van Bamboo werkt wel, maar ja ik vind dit verre van perfect.

offtopic: ik vind fifa 06 geen grafisch hoogstandje, best wel jammer

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 30-11 20:40
Misschien een late reactie maar wel handig als goeie afsluiting van dit topic :)

Ik had hetzelfde probleem met een ps2 keybord en muis. Na een patch upgrade was dit probleem verholpen _/-\o_

• Razr
  • Niet online
TrIsTaN_tDb15 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 03:11:
Misschien een late reactie maar wel handig als goeie afsluiting van dit topic :)

Ik had hetzelfde probleem met een ps2 keybord en muis. Na een patch upgrade was dit probleem verholpen _/-\o_
Alleen jammer dat hij nu crashed wanneer ik een wedstrijd wil starten :( Iemand hier al iets op gevonden, of ben ik de enige met dit probleem :'(
Pagina: 1