Toon posts:

Welke koeler voor Pentium 3?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb even een vraagje, ik ben op zoek naar een goeie cooler voor mijn pentium 3(slot 1).

En ik twijfel nog tussen de Golden Orb, de Global Win vos32, of wat anders?! Een alpha kan ik niet betale. ( heb geen 175= :( )

Iemand met ervaringen over deze koelers?!

Ik heb al de TFS :) gebruikt en meerdere reviews gelezen ben er alleen nog niet helemaal uit,
ik hoop dat jullie me tot mijn eindbesluit kunnen helpen :+

En oh jah, zouden jullie me gelijk even kunnen vertellen waar in Nederland ik die Vos32 kan kopen?
ik heb gezocht, echt! :9

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al meer vragen over zijn gesteld,

ik ben er alleen nog niet helemaal uit, kunnen jullie me plz helpuh anders moet ik :'( hor

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Golden Orb

Verwijderd

Topicstarter
ok in ieder geval al 1 duidelijke stem voor de Golden Orb..... :)

Komen er nog maar reacties?!? :o

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:14

Epsilon

nee de beste koeler is de globalwin vos32+
kan kopen bij narwal
www.narwal.nl

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Hey
jah ik ben het ook eens met de Global win Vos32+ want das toch wel beter dan een orb. meer koeling en beter voor je core. Kun je ook bij narwal halen jah. Daar heb ik e'm ook vandaan. (8>

dus die zou ik doen succes :)
btw orb is ook niet slecht

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:14

Epsilon

de golden orb presteerd onder de maat!!
scheelt 7 graden in koeling!!!

Verwijderd

Topicstarter
ok thanx,

heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring met een Agilent Articooler, kan ik van iemand kopen en heb net de review gelezen op HardOcp, en zag er goed uit ;)

• mbvisiontt
  • Laatst online: 29-08 06:49
Ja, hehe... ikke. ;)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Ik heb laatst ook een VOS32 erin gezet. Ik vond het nogal een nare klus om dat ding er goed op te krijgen. De cpu maakte eerst geen contact:(. Vervolgens een aantal krammetjes weggelaten en hij past:). Hij maakt inderdaad wel meer lawaai dan de Golden Orb.

Verwijderd

Super Orb
Global Win
Alpha (pikken)
Onderdelen slopen van oude rommel en waterkoeling maken ?

Verwijderd

Voor 120,- heb je een LEUKE alpha.
Anders een andere high end koeler als je de herrie aankan. als je stilte wilt, golden orb.

Verwijderd

Je kunt ook een retail PIII processor halen.
Die koelers die daar bij geleverd worden zijn ook heel goed.

[edit]
/me leest nu pas dat het om een slot1 proc. gaat, en die worden niet (meer) retail verkocht

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik twijfel nog een beetje tussen die Golden Orb en de Vos32,

want voor de rest is het allemaal een beetje te duur voor me >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk toch dat ik voor de gorb kies,

vanwege het formaat, en de prijs. :+

en ik geloof dat die ook goed werkt.

Laten we het hopen, en dat ie dan naar de 675 mhz wil.... :)

• SanduTje
  • Laatst online: 04-09-2016
Ik zie dat je pc100 geheugen hebt, wellicht is dat een bottleneck!!

wat is je foutmelding als je hoger gaat?

Verwijderd

Topicstarter
als ik verder ga dan stopt ie er gewoon helemaal mee, geen foutmelding.

Oh jah wel , ik krijg dan een blauw scherm ik zal nu es ff kijken wat er staat dan post ik het. :)

Maar eerst wou die helemaal niet booten toen voltage iets omhoog toen boote hij wel,

kan hem alleen niet stressen, dus trekt geen 3dmark :( ik post zo ff wat er staat.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou voor de VOS32 gaan iets duurder maar ook meer CFM, je moet het zelf weten. Ik zat ook te twijfelen tussen die 2 maar ik ging toch voor de VOS32 en GEEN SPIJT van gehad

Verwijderd

Mijn peeceetje heeft een alpha'tje. Zelfs als de fan UIT staat wordt hij maar 38 graden onder volledige belasting !

Verwijderd

Topicstarter
He SanduTje,

heb um de net ff geboot, kreeg in windhoos,witte icoontjes en liep gelijk vast :(

Dus toen heb ik mijn voodoo3 weer teruggeklokt naar de standaardinstelling, en ik startte mijn }:o opnieuw op , zodra ik ging 3dmarken kreeg ik een blauw scherm , kon niet lezen wat er stond

want mijn comp. ging gelijk opnieuw booten :( denk je dat het aan mijn geheugen ligt...

En ik heb besloten toch maar voor de Vos32 te gaan , ook al is ie iets duurder, als ie beter werkt moet je er wat voor over hebbuh als mijn comp maar :9~ cool blijft!! :)

Verwijderd

Topicstarter
bedoelde bij de vorige reply natuurlijk booten op 675 mhz :)
Pagina: 1